بازار ارگانیک فریکوی استانبول

بازار ارگانیک فریکوی استانبول

بازار ارگانیک فریکوی استانبول (Feriköy Organic Market) یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید محصولات ارگانیک که تمامی محصولات آن، کاملا ارگانیک هستند. این فروشگاه، کشاورزان و برندهایی را که برای سالم نگه داشتن محیط زیست تلاش می‌کنند، گرد هم آورده است و از محصولات و فکرهای هر دو قشر استفاده می‌کند.

بازار ارگانیک فریکوی استانبول

شما می‌توانید بهترین محصولات ارگانیک فصل را از این فروشگاه پیدا کنید، همچنین می‌توانید نام برندهای محبوبی مانند Sonett (برند آلمانی، تولیدکننده‌ی لوازم بهداشتی خانه)، Palivor Çiftliği (یک مزرعه ارگانیک، واقع در تراکیا)‌ و Orgagen Ambarı (یکی از اولین سازمان‌های معرفی محصولات ارگانیک در ترکیه) را در این فروشگاه مشاهده کنید.

بازار ارگانیک فریکوی استانبول

بازار عتیقه فروشی فریکوی استانبول

همانطور که گفته شد تخصص بازار ارگانیک فریکوی در تولید انواع محصولات ارگانیک و طبیعی است. این بازار در روزهای شنبه میزبان دست‌فروشانی است که محصولات ارگانیک خود، از میوه و سبزیجات گرفته تا غذاهای پخته و محصولات لبنی، را به فروش می‌رسانند. چند غرفه از این بازار به نانوایانی تعلق دارد که انواع نان تازه با آرد گندم و گندم سیاه می‌پزند. تخصص برخی از این نانوایان تهیه نان همراه با دانه‌های زیتون است.

استانبول سرا پیشنهاد میکند قبل از شروع خرید از این بازار ارگانیک، غذای gözleme (غذایی لذیذ، تهیه شده از گوشت، نان و سبزیجات) را که روزانه تهیه می‌شود و نزدیکی این فروشگاه عرضه می‌شود را امتحان کنید.

بازار ارگانیک فریکوی استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی بازار ارگانیک فریکوی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =