پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خرید نان تازه در استانبول

خرید نان تازه در استانبول

معرفی بهترین نانوایی های استانبول

همه محله‌های استانبول دارای نانوایی‌های مخصوص خود هستند، اما انتخاب نان می‌تواند برای افرادی که برخی از نان‌ها را ترجیح می‌دهند کمی دشوار باشد. فرقی نمی‌کند که گزینه مدنظر شما نان تازه سنتی اول صبح یا نان‌های صنعتی باشد، استانبول سرا در این مطلب به معرفی بهترین نانوایی‌های استانبول می پردازد، با ما همراه باشید.

آشنایی با معروف ترین نان های ترکیه

فروشگاه نان (Naan Bakeshop) استانبول
فروشگاه نان که در محله سرزنده «مودا» واقع شده، همواره نان‌های تازه تهیه‌شده از آرد گندم سیاه، غلات و گندم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فروشگاه همچنین یک کافه جذاب است و می‌توان در آن یک ساندویچ تازه همراه با یک فنجان قهوه و کمی شیرینی سفارش داد و بر سر یکی از میزهای جذاب آن نشست. چیز کیک کاراملی این کافه بسیار توصیه می‌شود.

آدرس: Caferağa, Moda Cd. No:113, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

کافه و نانوایی 700GR استانبول
دیگر نانوایی محله مودا، 700GR نام دارد که نان‌های تازه و لذیذ خود را در اول صبح در اختیار مشتریان قرار داده و به‌سرعت آن‌ها را به فروش می‌رساند. اگر احساس گرسنگی می‌کنید، کافه این نانوایی نیز هر روز اقدام به سرو غذاهای لذیذی چون گوشت بره همراه با سبزیجات تازه و دسرهای شیرین مانند تارت میوه‌ای می‌کند.

آدرس: Caferağa, Cafer Ağa Mahallesi Ruşen Ağa Sok No: 3 /C, Moda, 34710 Kadıköy

برود (Bröd) استانبول
برود که در محله اعیانی نیشان تاشی واقع شده، در تهیه نان با خمیر ترش و بدون هرگونه افزودنی مهارت دارد. می‌توان در اینجا و به‌مانند دیگر نانوایی‌های شهر، ساندویچ‌های لذیذ به همراه شیرینی‌های متنوع سفارش داد. نان‌های تهیه‌شده از آرد گندم سیاه و گندم معمولی به همراه نان‌های باگت همراه با گردو، زیتون و رزماری، از دیگر محصولات برود هستند.

آدرس: Teşvikiye, Hacı Emin Efendi Sk. No:75, 34365 Şişli

آکالی (Akali) استانبول
آکالی نام یک کافه و نانوایی جذاب در یک خیابان فرعی و ساکت در محله بشیکتاش است و نان‌های مختلفی با طعم‌های فراوان عرضه می‌کند. می‌توان در اینجا انواع نان‌های تازه و ساندویچ‌های لذیذ با مواد فصلی را در کنار پاستاها و برگرهای فوق‌العاده پیدا کرد. آکالی همیشه چیزی جدید برای عرضه دارد، بنابراین بهتر است صفحه اینستاگرام آن‌ها برای مشاهده آخرین ابتکارات نانوایی را دنبال کرد. کروسان‌های این نانوایی در شهر نظیر ندارند.

آدرس: Vişnezade, Dibekçi Sk. No:11, 34357 Beşiktaş

بازار ارگانیک فریکوی (Feriköy) استانبول
تخصص بازار ارگانیک فریکوی در تولید انواع محصولات ارگانیک و طبیعی است. این بازار در روزهای شنبه میزبان دست‌فروشانی است که محصولات ارگانیک خود، از میوه و سبزیجات گرفته تا غذاهای پخته و محصولات لبنی، را به فروش می‌رسانند. چند غرفه از این بازار به نانوایانی تعلق دارد که انواع نان تازه با آرد گندم و گندم سیاه می‌پزند. تخصص برخی از این نانوایان تهیه نان همراه با دانه‌های زیتون است.

آدرس: Cumhuriyet, 34380 Şişli/İstanbul, Turkey

۲۴۰ درجه استانبول
اگر ترجیح می‌دهید تا نان خود را به‌طور مستقیم درب منزل دریافت کنید، نانوایی ۲۴۰ درجه بهترین انتخاب برای شماست. می‌توان در این نانوایی انواع نان‌های تهیه‌شده از آرد گندم و گندم سیاه همراه با گوجه‌فرنگی و رزماری، فندق، کشمش، زیتون، گردو و همچنین کدوحلوایی را خریداری کرد. نام این نانوایی (۲۴۰ درجه) از درجه حرارت پخت مواد اولیه ارگانیک برای تهیه نان‌ها گرفته شده است.

آدرس: Barbaros, Barbaros Mahallesi Halk Caddesi, Kardelen Sk. No:2/1, 34746 Ataşehir

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =