نمایشگاه بین المللی حلال استانبول

نمایشگاه بین المللی حلال استانبول

نمایشگاه حلال استانبول (oic halal expo 2019) از تاریخ ۰7 الی ۱0 آذر ۱۳۹۸ در مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول (ICEC) در شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد.

نمایشگاه حلال ترکیه نمایشگاهی متفاوت و منحصر به فرد در منطقه اوراسیا است. در این نمایشگاه محصولات غذایی و زیبایی که مطابق با فرهنگ و سنت اسلامی است به نمایش گذاشته می شود. در این نمایشگاه فرصت برای تبادل و تعامل تجاری باشرکت های مختلف و کارشناسان حوزه های وابسته وجود دارد.

نمایشگاه حلال همه ساله در کشورهای مختلفی برگزار می گردد وکشورهای اسلامی از آن استقبال می کنند. در این نمایشگاه علاوه بر غذای حلال به مسائلی چون گردشگری حلال، نساجی اسلامی، پزشکی حلال، شیمی حلال و دارو سازی پرداخته می شود. این نمایشگاه توسط مقامات دولتی ترکیه حمایت می شود و تلاش می شود تا این نمایشگاه بهترین امکانات و محصولات رابه مخاطبین خود عرضه کرده و برترین شرکت ها و برندهای حلال در آن حضور یابند.

هفتمین دوره نمایشگاه حلال ترکیه میزبان بیش از ٢٥٠ غرفه دار پیشرو در محصولات و خدمات حلال در زمینه صنایع غذایی، سرمایه گزاری، لوازم آرایشی، توریسم، مواد شیمیایی، بسته بندی، ماشین آلات، سبک زندگی اسلامی، صنعت مد اسلامی و غیره خواهد بود. استانبول شهری غنی از نظر تاریخی و مناظر طبیعی، با دسترسی آسان، مراکز اقامتی متعدد، خدمات حرفه ای و کیفیت بالای مراکز نمایشگاهی می باشد و کنگره های جهانی بسیاری در آن برگزار می شوند. این شهر تبدیل به محلی ایده آل برای ملاقات کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه حلال ترکیه شده است.

طیف محصولات نمایشگاه بین المللی حلال استانبول:

  • نوشیدنی های حلال
  • لوازم آرایشی حلال
  • غذای حلال
  • محصولات بهداشتی
  • مد و لباس اسلامی
  • پارچه های اسلامی
  • محصولات پزشکی
تاریخ برگزاری 07 الی 10 آذرماه 1398 – (28 نوامبر الی 01 دسامبر 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول
شرح صنعت محصولات حلال
آدرس Harbiye Mahallesi, Gümüş Cad. No:4, 34367 Harbiye / Şişli
تلفن 00 11 373 212 90+
وب سایت icec.org

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ،خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =