پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول (Kervansaray Hotel Taksim) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در قلب شهر استانبول واقع شده و به میدان تکسیم و خیابان استقلال بسیار نزدیک است و در نتیجه یک گزینه ی خیلی خوب هم برای خرید و هم برای تفریح در شهر محسوب می شود.

در هتل کروانسرای استانبول، ۶۵ اتاق و ۴ سوییت وجود دارد که همه ی آنها مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون، خط تلفن مستقیم، اینترنت، گاوصندوق، چای ساز و قهوه جوش هستند. در اتاق ها، سیستم تهویه هم وجود دارد و سیستم گرمایش مرکزی هم در دسترس است و علاوه بر این ها، برای راحتی والدین در این هتل، مرکز نگهداری از کودک هم وجود دارد.

تنها رستوران این هتل، انواع غذاهای اصیل ترکی و بین المللی را ارائه می دهد و طعم یک صبحانه و ناهار و شام عالی ترکی را در آن می توان چشید، صبحانه در این هتل بصورت بوفه باز است و از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح، ارائه می شود.

در داخل هتل کروانسرای ، کافه ای وجود دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی در شهر و گذراندن چندین ساعت در خیابان های استانبول، یک محیط آرام و عالی برای وقت گذراندن است. کافه ی هتل، بسیار مدرن است و هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲ باز است و ظرفیت پذیرایی از ۸۰ نفر را دارد.

اقامت در هتل کروانسرای استانبول چه مزایا و معایبی دارد؟

مطمئنا مهم ترین مزیت هتل کروانسرای استانبول، دسترسی عالی آن به مراکز خرید استانبول و ایستگاه مترو و لوازم حمل و نقل عمومی است، علاوه بر این ها، امنیت بسیار بالای هتل هم نکته ی دیگر است که نباید نادیده گرفت چون این هتل در منطقه ی توریستی و پر رفت و آمدی قرار دارد و در نتیجه در هر ساعتی هم که تردد کنید، با مشکل مواجه نمی شوید، رفتار خوب پرسنل و مهمان نوازی آنها هم یکی دیگر از نقاط قوت کروانسرای است. تنها موردی که می توان آن را عیب دانست، نداشتن امکاناتی مثل استخر و تسلط نداشتن پرسنل و خدمه به زبان انگلیسی است.

نام هتل Kervansaray Hotel Taksim
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-400M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 5min-350M
تلفن 00 50 235 212 90+
وب سایت kervansarayotel.com
آدرس Kocatepe, Şht. Muhtar Bey Cd. No:49, 34437 Beyoğlu

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کروانسرای استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =