اپلیکیشن رستوران یاب Foursquare در استانبول

اپلیکیشن رستوران یاب Foursquare در استانبول

اپلیکیشن رستوران یاب Foursquare در استانبول

اپلیکیشن فوراسکوئر (Foursquare) یکی از برنامه‌های پرطرفدار موبایلی است که بیش از 4 هزار بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
این اپلیکیشن که همچون یک شهروند حرفه‌ای و کاربلد راهنمای شما در شهر می‌شود، بهترین مراکز تفریحی، توریستی، خدماتی و … را به شما معرفی می‌کند و بهترین گزینه را در برنامه شما می‌گنجاند.

اما آنچه این اپلیکیشن را از دیگر برنامه‌های مشابه آن بهتر می‌کند این است که جامعه کاربران آن اطلاعاتش را به روز می‌کنند و اطلاعاتی ضروری مناسب حال گردشگران در آن می‌گذارند.این موضوع باعث می‌شود تا علاوه این اپلیکیشن علاوه بر گردشگران و توریست‌ها، برای شهروندان نیز سودمند و کارآمد باشد.

4.3
471,050total

وبسایت Foursquare Foursquare

دانلود اپلیکیشن از اپ استور و گوگل پلی

دانلود از اپ استور دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن فوراسکوئر (Foursquare City Guide)مانند یک تور لیدر حرفه ای شما را در هر شهری که بخواهید راهنمایی میکند.

فوراسکوئر اپلیکیشنی ست برای پیدا کردن مکان مناسب در زمان مناسب!

این اپلیکیشن بهترین مکان ها برای غذا خوردن، صرف یک نوشیدنی دلچسب، خرید و یا بازدید را به شما معرفی میکند و امکان دسترسی شما به بیش از 60میلیون بررسی و توضیح مختصری که توسط کارشناسان و مشتریان بومی و غیربومی ارائه شده را فراهم میکند.

این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز تفریحی، فروشگاه ها و … را در خود جای داده و علاوه بر این به شما امکان میدهد تا از میان مکان های موجود در لیست، مکان های مورد علاقه و مکان هایی که قصد دارید به آنها مراجعه کنید را انتخاب نمایید.

Foursquare اپلیکیشنی بسیار کاربردی ست که به کاربران کمک میکند تا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، رستوران، کافی شاپ، مرکز تفریحی و یا مرکز خریدی که مناسب شرایط و نیازشان است را پیدا کنند. این اپلیکیشن هم در سفر و هم در شهر محل سکونت تان مانند راهنمایی خبره همراه شماست.
در ضمن کاربران میتوانند محیط ها و رستوران هایی که تجربه نموده اند را هم با دوستان خود به اشتراک بگذارند و به نوعی شبکه ای اجتماعی برای خوراک و تفریح داشته باشند.

با توجه به فیلترهای موجود در برنامه میتوانید تمام مواردی که مورد نظرتان است ( مانند نوع غذا، امکان نشستن در فضای آزاد، قیمت، مناسب بودن مکان برای قرارهای کاری یا خانوادگی و …) را مشخص کنید و از فوراسکوئر بخواهید که بهترین مکان ها را با توجه به سلایق شخصیتان نشان دهد.

اپلیکیشن رستوران یاب Foursquare در استانبول

معرفی اپلیکیشن های کاربردی در ترکیه

دیدگاه استانبول‌سرا در مورد اپلیکیشن Foursquare

یکی از دغدغه های اصلی مسافران، یافتن بهترین غذاها و محیطهای گردشی منحصر به فرد آن منطقه است، از این رو اپلیکیشن Foursquare با قابلیت نمایش تجربیات بومیان و مسافران، نقش مهمی در کمک به یافتن رستورانهای خوب و پرطرفدار، کافی شاپ های معروف شهر و محیطهای تفریحی آن منطقه دارد. ضمنا استفاده از این اپلیکیشن بین ایرانیان هم به سرعت در حال گسترش است و بزودی شاهد ثبت روز افزون رستورانهای ایرانی در این اپلیکیشن خواهیم بود.

اطلاعات بیشتر
نسخه کنونی: اندازه:
دفعات نصب:
با دستگاه متفاوت است
با دستگاه متفاوت است
10,000,000+
ارائه‌کننده: نسخه Android مورد نیاز:
رتبه‌بندی محتوا
support@foursquare.com با دستگاه متفاوت است
دارای رتبه 12 سال به بالا
مجوزها:
مکان-تلفن-عکسها و ویدئوها-حافظه-دوربین

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

معرفی اپلیکیشن Busuu

آموزش زبان ترکی استانبولی با اپلیکیشن Busuu

آموزش زبان ترکی استانبولی با اپلیکیشن Busuu اپلیکیشن Busuu: Learn & Speak Languages یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =