پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بازار زیرزمینی منطقه آکسارای استانبول

بازار زیرزمینی منطقه آکسارای استانبول

اگر مسافر تور ترکیه هستید و قصد دارید از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول خرید کنید ، حتماٌ سری به بازار زیرزمینی استانبول که در منطقه آکسارای این شهر در بخش اروپایی واقع شده است بزنید .

بازار بزرگ زیرزمینی منطقه آکسارای استانبول ، در واقع یزرگترین بازار زیرزمینی این شهر است که از سال 1973 شروع به فعالیت نموده و بیش از 40 سال است که به مرکز خرید مورد توجه توریست ها یی که به دنیال خرید ارزان قیمت می باشند تبدیل شده است . در سال 1975 در این بازار آتش سوزی رخ داد که موجب شد تا 5 سال این بازار زیرزمینی بسته باشد و بعد از بازگشایی از سال 1980 تا به امروز بدون وقفه باز بوده است.

چه اجناسی را میتوانیم ازبازار زیر زمینی آکسارای خریداری کنیم ؟

در بازار زیرزمینی آکسارای کلاٌ 125 مغازه وجود دارد که اغلب این مغازه ها مربوط به پوشاک زنانه و مردانه و کفش میباشند . این مغازه های پوشاک و کفش مربوط به مارک های معروف نیستند و اگر مایل به خرید پوشاک با نرخ مناسب هستید مکان مناسبی برای خرید شما میباشد اما اگر مایل به خرید اجناس با مرک های معروف و به قول معروف اصل و اوریجینال هستید ، در این بازار نمی توانید پیدا کنید . نقشه این بازار زیر زمینی و ورودیه های آن را در عکس ذیل مشخص شده است .

نحوه دسترسی به بازار زیرزمینی آکسارای استانبول

بازار زیرزمینی آکسارای در مرکز شهر استانبول واقع شده و به همین جهت دسترسی به آن بسیار راحت است به علاوه در اطراف این منطقه هتل های فراوانی قرار دارند و شما میتوانید در تور استانبول خود هتل هایی راانتخاب کنید که در این منطقه قرار دارند . در غیر صورت هم می توانید با مترو و یا اتوبوس و تاکسی به راحتی سری به این بازار بزنید . 

هنگام خرید در این بازار چانه زدن را از یاد نبرید و مراقب وسایل شخصی و کیف پول خود نیز باشید . به طور کلی در هنگام خرید در مراکز خرید استانبول پاسپورت و وسایل گرانقیمت و دوربین و کوشی های تلفن گران قیمت را بهتر است با خود همراه نداشته باشید و یا اگر همراه دارید خیلی مراقب باشید .

نقشه و موقعیت جغرافیایی بازار زیرزمینی آکسارای استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

یک نظر

  1. استانبول هنگام هر نوع خرید پوشاک و کفش و … اصلا عجله نکنید. نرخها در مراکز خرید و بوتیکهای خیابانهای مختلف بسیار متفاوت است! من چند تیشرت POLO -LACOSTE. و یک کفش آدیداس و یک کفش اسپورت طرح تیمبرلند با مارک هاچ پاپینز و بروکس از چند مغازه در عثمان بای خریدم. چند ساعت بعد در محله آکسارای و لالعلی و دیگر مراکز اطراع متوجه شدم حداقل در این چند مورد خرید سه برابر پول بیشتری دادم !! ابتدا فکر کردم از نظر کیفیت متفاوت هستند، اجناس که خریده بودم همراهم بود و لااقل در پنج مغازه مختلف مقایسه کردم و متوجه شدم خرید کردن در این شهر به هیچ عنوان عجله نکنید. در یک شهر یک نوع تیشرت با یک مارک و دقیقا یک جنس و رنگ، تا سه برابر میتوانند به شما گران بفروشند !! اگر هم قصد خرید سوغات برای تعدادی از اطرافیان هستید میتوانید بعد از ساعات 9-10 شب که دیت فروشان در آکسارای بساط میکنند انواع تیشرت و کفش و کاپشن و ادکلن و…را که از ازمیر نیآورتد به قیمت بسیار ارزان حتی از مغازه های آکسارای با بسته بندی شیک نهیخ نمود. باور کنید کوچکترین تفاوت در نوع جنس بخصوص البسه جین و کفش، بین آکسارای و فروشگاهای شیک و مدرن محله های گران قیمت وجود ندارد در آکسارای با آزادی عمل و حق انتخاب بیشتری دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =