بهترین برندهای سبک حجاب در ترکیه

بهترین برندهای سبک حجاب در ترکیه

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و روی مد روز داشته باشند. اگر نگاهی به کمپین های مد یا حتی محصولات برندهای مطرح جهان بیاندازید، خواهید دید که آنها در کلکسیون و طرح های خود به زنان مسلمان و حجاب آنها نیز اهمیت می دهند. حتی برندهایی متولد شده اند که تنها لباس هایی مخصوص زنان محجبه را تولید می کنند. اگر شما هم می خواهید که با بهترین برندهای سبک حجاب در ترکیه آشنا شوید، با استانبول سرا همراه باشید.

بهترین برندهای سبک حجاب در ترکیه

  • برند سبک حجاب آرمینه | Armine
  • برند سبک حجاب کایرا | Kayra
  • برند سبک حجاب تکبیر | Tekbir

برند آرمینه 
برند پوشاک حجاب آرمینه‌ی (Armine) امروزی که در سال 1994 توسط کامر تکستیل (Kamer Tekstil) تأسیس شد کارش را با تولید روسری شروع کرد و به دنبال آن پوشاک آرمینه برای زنان در سال 2006 آغاز شد. به‌صورت آنلاین می توانید از پوشاک حجاب آرمینه برای زنان و بانوان مانند دامن، شلوار، بلوز، تونیک، ژاکت بافتنی، کاموا، ژاکت، کت و پالتو خریداری کنید. همچنین این برند مجموعه‌ای از لوازم جانبی حجاب مانند شال، روسری، لوازم جانبی سر و مو در فروشگاه آنلاین تکبیر و فروشگاه‌های پوشاک تکبیر در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه را در بردارد.

برند آرمینه 

برند پوشاک کایرا 
پوشاک Kayra لباس محجبه، مسلمان یا اسلامی و همچنین لباس شیک و مدرن را به ارمغان می‌‌‌آورد.طرح‌های منحصربه‌فرد کایرا که از پارچه‌های طبیعی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که باعث شده است تا پوشاک کایرا یکی از شرکت‌های پیش ‌‌رو در ترکیه شود. پوشاک کایرا که در سال 1982 ایجادشده است، تولید کت، ژاکت و پالتو را در سال 1992 آغاز کرد و تولید خود را با دامن و شلوار در سال 1998 بسط داد. پوشاک کایرا در کویت نیز به فروش می‌‌‌رسد.

خرید آنلاین در وب ‌‌سایت رسمی کایرا و فروشگاه‌های کایرا در ترکیه، اروپا و خاورمیانه ا‌مکان ‌‌پذیر هست. برند بین المللی زنانه‌ی ترکیه دامن، شلوار، ژاکت، پالتو، کت و پالتو را به مشتریان زنی عرضه می‌کند که به دنبال طرح‌های لباس منحصربه‌فرد هستند که خط کلاسیک، مدرن و ورزشی و همچنین لباس‌های مدرن حجاب، مسلمان یا اسلامی تولید می‌کنند که از پارچه‌های طبیعی با کیفیت بالا به دست می‌‌‌آیند.

برند پوشاک تکبیر

یکی دیگر از برندهای سبک حجاب معروف ترکیه برند پوشاک تکبیر است که می توانید به‌ صورت آنلاین از پوشاک حجاب تکبیر برای زنان و بانوان مانند دامن، شلوار، بلوز، تونیک، لباس بافتنی، کاموا، ژاکت، کت و پالتو خریداری کنید. همچنین این برند مجموعه‌ای از لوازم جانبی حجاب مانند شال، روسری، لوازم جانبی سر و مو در فروشگاه آنلاین تکبیر و فروشگاه‌های پوشاک تکبیر در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه و خارج از کشور را در بردارد.

برند پوشاک تکبیر

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =