چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تور استانبول و گربه‌ای مشهور

تور استانبول و گربه‌ای مشهور
تور استانبول و بازدید از آثار تاریخی و بازارهای استانبول امری عادی است اما آشنایی با انسان‌ها و حیوانات خارق‌العاده بسیار هیجان‌انگیزتر از ساختمان‌های بی‌جان می‌باشد.
تور استانبول و مسجد دیدنی ایاصوفیه شهرتی جهانی دارد، اما جالب است بدانید این مسجد علاوه بر معماری بی‌نظیر و همجواری با ساحل و تاریخی بودن دو خصیصه دیدنی دیگر نیز دارد اول صدای زیبای دعا و اذان که گردشگران زیادی برای شنیدن آن در صحن مسجد منتظر می‌مانند و دیگری گربه‌ای عجیب که ۱۴ سال است در این مسجد زندگی می‌کند.
هتل های استانبول در بافت تاریخی و فرهنگی شهر واحد اقامتی مناسب برای آشنایی با آثار تاریخی و فرهنگی به همراه اعتقادات و فرهنگ بومی مردم شهر می‌باشد. هتل‌هایی همچون هتل بیز جواهر، هتل کروان، هتل ادمار، هتل سون هیلز، نزدیک به مسجد ایاصوفیه و دیدنی‌های دیگر شهر هستند که محبوبیت زیادی نیز دارند.
تور استانبول و گربه‌ای در مسجد ایاصوفیه که عاشق ژست گرفتن است خاطره‌ای به یاد ماندنی خواهد بود. گربه‌های خانگی زیادی را دیده‌ایم که همچون یک انسان رفتار می‌کنند اما کمتر گربه آزادی وجود دارد که با منش انسان‌ها خو بگیرد و خود همچون انسانی آزاد رفتار کند.
Gli نام گربه‌ای است با این خصیصه رفتاری که در مسجد آبی استانبول همچون شخصی ثروتمند زندگی می‌کند.
تور استانبول و بازدید از مسجد ایاصوفیه در ابتدا خیلی معمولی به نظر می‌رسد اما وقتی با gli روبه‌رو می‌شوید و رفتار شاهانه این گربه را ببینید لبخندی پهن بر صورتتان نقش می‌بندد. گویا این گربه صاحب کاخی بزرگ است و پذیرفته با ملک خود میزبان شما باشد تا از او عکس‌هایی هنری ثبت کنید.
تور استانبول و دیدار gli  تنها ۲۰ سال امکان‌پذیر است. در واقع این میانگین عمر گربه‌هاست که ۲۰ سال بیشتر اجازه نمی‌دهد این صاحب ملک کوچک را مشاهده کنید. از این ۲۰ سال ۱۴ سال گذشته و فقط ۶ سال دیگر وقت باقیست تا با این موجود حیرت‌انگیز سلفی بگیرید و رفتار خاصش را نظاره کنید.
هتل های استانبول و اینکه آن را چه نقطه‌ای از شهر انتخاب کنید بسیار بر کیفیت سفر شما تاثیرگذار است. اگر عاشق معاشرت هستید تکسیم و استقلال و بی‌اغلو و فاتیح توصیه می‌شود. اگر عاشق سکوت هستید مناطق دورتر و ساحلی و جزایر هفت‌گانه بکر، اگر عاشق هیجان و ریسک هستید، آکسارای و … اما اگر عاشق حیوانات هستید فاتیح و ایاصوفیه را فراموش نکنید این گربه عاشق توریست‌هاست و برایشان ژست می‌گیرد تا با او سلفی بگیرند، به تماشای غروب دریا می‌نشیند و …
تور استانبول کلمه‌ای است که جست‌وجو کرده‌اید اما توصیه می‌کنم این بار gli istanbul cat را جست‌وجو کنید تا عکس‌های بی‌نظیر این گربه را مشاهده کنید. خدا رو شکر یک ببر بنگال در ایاصوفیه زندگی نمی‌کند البته شاید روزی برای پر کردن جای خالیgli  پس از مرگ، گربه یا حیوانی دیگر جایگزین شود پس تا این گربه تبدیل به یک ببر نشده به این شهر سفر کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 نکته مهم برای اولین سفر به استانبول

10 نکته برای کسانی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند! استانبول با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =