سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فروشگاه های زنجیره ای مترو در استانبول

فروشگاه های زنجیره ای مترو در استانبول

ترکیه اغلب به عنوان پل ارتباطی آسیا و اروپا شناخته می‌شود و در رأس آن استانبول، شهر دو قاره‌ای قرار دارد. ترکیه یکی از جوان‌ترین و رو به رشدترین جمعیت‌های جهان را در دل خود جای داده است. اقتصاد رو به رشد ترکیه و این مسئله که بیشتر جمعیت آن را طبقه متوسط تشکیل می‌دهند، این کشور را به بستری مناسب برای چنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبدیل کرده است. ساختار امروزه جهانی نیز به جایی رسیده است که مردم تمایل بیشتری برای خرید از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای دارند و کمتر از خرده فروشی‌ها خرید می‌کنند. به این ترتیب زمان و هزینه کمتری برای خرید صرف می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رقابت را از فروشگاه‌های کوچک بگیرند و در بازی بزرگ‌تری رقیب باشند. بازار رقابت این فروشگاه‌ها چنان گرم است که هر کدام تمامی تمرکزشان را روی جذب مشتری و راضی نگه داشتن آن می‌کنند. در این شرایط، فروشگاه های زنجیره ای مترو تاکنون توانسته‌اند در این بازار رقابتی، موفق عمل کند.

گروه فروشگاه‌های زنجیره ای مترو بیش از 770 فروشگاه در سرتاسر جهان دارد. این گروه آلمانی ارائه خدماتش را در سراسر اروپا و آسیا گسترش داده است. مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مترو یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بین‌المللی عمده فروش در جهان است. این شرکت پس از جشن 50 مین سالگرد افتتاحش در سال 2014، تلاش و سرمایه‌اش را بر حمایت از اشتیاق، جاه طلبی، خلاقیت و انعطاف پذیری تجاری گذاشته است.

فروشگاه مترو استانبول

فروشگاه های زنجیره ای مترو
این گروه آلمانی در سال 1964 تأسیس شد و در نوع خود یک انقلاب به شمار می‌رفت. این که شما بتوانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را از یک محل خریداری کنید و با پرداخت پول در همان لحظه آن را مالک شوید و با خود به خانه ببرید، تا آن زمان چیزی بیشتر شبیه به یک رؤیا بود که این گروه آن را محقق کرد. اکنون این گروه در 25 کشور جهان 21 میلیون مشتری دارد و حتی در زمینه تهیه سفارش مشتریان نیز فعالیت می‌کند. احترام به مشتری، جهانی سازی گروهی از مدیران گرفته تا کارکنان، کیفیت برتر، اعتماد، مدیریت برتر و پایداری، از 6 اصل مهم این گروه هستند.

این فروشگاه‌ها را نمی‌توان در همه محله‌های استانبول پیدا کرد بلکه کمی دورتر از مراکز خرید اصلی شهر باید جست و جویشان کنید. همین مسئله باعث می‌شود تا مسیر شما بدون ترافیک باشد و سریع‌تر بتوانید خرید‌های خود را انجام دهید. فروشگاه های زنجیره ای مترو به صورت تخصصی برای رستوران‌ها، مغازه‌ها و… کالای عمده عرضه می‌کنند و از همین رو، قیمت اجناس در این محل کمتر از سایر فروشگاه‌ها است.

لبنیات، مواد پروتئینی، میوه‌های جعبه‌ای و کیلویی را در مترو می‌توان به مراتب از محل‌های دیگر ارزان‌تر خرید.

فروشگاه های زنجیره ای مترو همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 7:30 صبح الی 10 شب آماده پذیرایی از مشتریان هستند.

فروشگاه زنجیره ای مترو استانبول در شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در ساعت 9 آغاز به کار کرده و تا ساعت 10 به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند.

آدرس فروشگاه های مترو در استانبول:

  • Güneşli 15 Temmuz Mah, Koçman Cd. No:52 D:52, 34212 Bağcılar
  • Çamçeşme Mahallesi, Bulvar Caddesi & Tersane Caddesi, 34899 Pendik
  • Merkez Mahallesi, Cendere Cd. No:51 D:No:51, 34400 Kağıthane
  • Barbaros Mahallesi, Kazım Karabekir Cd. No:20 D:No:20, 34746 Ataşehir
  • Altıntepsi Mahallesi, Kaşgarlı Mahmut Cd. No:11, 34045 Bayrampaşa
  • Bahçelievler Mah, Eski Londra Asf Cd, 34180 Bahçelievler
  • Atatürk Mahallesi, Avrupa Otoyolu Hadımköy Bağlantısı, 34500 Büyükçekmece
  • Yukarı Dudullu Mahallesi, İstanbul TR, İMES Cumhuriyet Blv., 34775 Ümraniye, Turkey

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =