مرکز خرید عمار استانبول

مرکز خرید عمار استانبول

مرکز خرید عمار اسکوئر در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و توسط گروه سرمایه‌گذاری Emaar Properties PJSC که در حوزه گردشگری، هتل داری، خرده ‌فروشی و تفریحات فعال می باشد، ساخته‌شده است. این مجموعه در بخش آناتولی شهر استانبول در آوریل ۲۰۱۷ افتتاح گردید. این مرکز خرید را شاید بتوان از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول نامید .

مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول دارای چهارصد فروشگاه می باشد که بهترین مارک ها و برند های لوکس و مطرح دنیا را داراست . این مرکز خرید پانزده سالن سینما به ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ صندلی سینمایی می‌باشد که، ازجمله اولین سالن ۴DX Anadolu Yakası ، آکواریوم عمار استانبول، رستوران‌های سنتی و لوکس، تالارهای پذیرایی و محل بازی کودکان و … ازجمله مواردی هستند که در این مرکز خرید وجود دارند.

ساعت کاری مرکز خریدعمار اسکوئر از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد .

 


مرکز خرید عمار با داشتن بیش از ۳۰۰ فروشگاه ، کافه و رستورانهای درجه یک و بسیاری از برندهای مطرح جهانی و ترکی یک انتخاب خاص و‌ کامل برای خرید و تفریح در استانبول است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید عمار استانبول

می توانید از طریق خطوط متروبوس و ایستگاه اوزون چایر به مرکز خرید عمار اسکوار دسترسی پیدا کنید .

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید عمار استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 11 =