معرفی بانک یاپی کردی ترکیه، سومین بانک بزرگ خصوصی ترکیه

معرفی بانک یاپی کردی ترکیه، سومین بانک بزرگ خصوصی ترکیه

معرفی یاپی کردی بانک

یاپی کردی بانک (Yapı Kredi Bank) شرکت خدمات مالی و بانکداری ترکیه ای است، که در زمینه ارائه خدمات بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه گذاری، کارت های اعتباری و عرضه وام مسکن، فعالیت می نماید.

بانک یاپی کردی ترکیه

بانک یاپی کردی در سال ۱۹۴۴ راه اندازی شد و در حال حاضر با در اختیار داشتن شبکه ای از ۹۰۶ شعبه بانکداری، چهارمین بانک ترکیه می باشد.
شعبه مرکزی این بانک در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می شود. شرکت کوچ هولدینگ و بانک اسپانیایی یونی کردیت، سهام داران اصلی بانک یاپی کردی به شمار می آیند.

این بانک مخصوصاً برای بازگشایی حساب افراد خارجی امکانات ویژه‌ای قائل است و خدمات زیادی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد که البته تحریم‌های سال 1392 این امکان را برای ایرانیان بسیار محدودتر کرد، با استانبول سرا همراه باشید تا با این بانک و خدماتش بیشتر آشنا شوید.

  بانک یاپی کردی ترکیه

یاپی کردی بانک چگونه بانکی است؟

بانک یاپی کردی به‌عنوان نخستین بانک خصوصی ترکیه درزمینه خرده‌فروشی تأسیس شد و حالا در سال 2019، این بانک در رتبه سومین بانک بزرگ خصوصی ترکیه قرار دارد. این بانک یکی از ده برند ترکی است که با شعار مشتری مداری، تجارت خود را پیش می‌برند. ارزش‌های اساسی این بانک علاوه بر این، نوآوری، نیروی کار وفادار و اختصاصی و پشتیبانی از توسعه شبکه بانکی است.

همانطور که گفته شد این بانک با پشتوانه یک سهامدار نیرومند یعنی هولدینگ کوچ که 81 سهام این بانک را بر عهده دارد فعالیت می‌کند و مابقی سهام این بانک در بازار بورس استانبول به شکل عمومی داد و ستد می‌شود. به این ترتیب بانک یاپی کردی ترکیه یک گروه خدماتی مالی کاملاً یکپارچه است که از سوی شرکت‌های تابعه داخلی و همچنین بین‌المللی پشتیبانی می‌شود و به مشتریان خود سرویس‌های شخصی و شرکتی را ارائه می‌دهد. خدمات این بانک عبارتان از ارائه کارت اعتباری، بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت، کارگزاری، لیزینگ، ارائه سیستم‌های پرداخت، بانکداری خرد و شرکتی است.

این بانک در سراسر ترکیه 906 شعبه دارد و می‌توان گفت هیچ منطقه‌ای از ترکیه بدون شعبه‌ای از این بانک نیست. علاوه بر این 17 هزار کارمند برای این بانک کار می‌کنند و یاپی کردی 4300 دستگاه خود پرداز، 551 هزار پایانه پوز و 3 مرکز تماس دارد. 96 درصد معاملات بانکی این بانک از طریق کانال‌هایی به جز شعبه انجام می‌گیرد.

این بانک در طی سال‌های فعالیت خود موفق شده است بارها جوایز متعددی را کسب کند.

بانک یاپی کردی ترکیه

بانک یاپی کردی ترکیه چه خدماتی را به خارجیان ارائه می‌دهد؟

خدمات پرداخت: برای پرداخت تمامی قبض‌های خدمات مانند تلفن، تلویزیون‌های کابلی، اینترنت ADSL، تلفن همراه، آب، گاز و برق به‌سادگی می‌توانید به هر شعبه‌ای از این بانک مراجعه کرده و مبلغ لازمه را از حساب خود برداشت کنید و علاوه بر آن، درخواست پرداخت آنلاین بدهید. تمامی این خدمات بدون هزینه و کمیسیون انجام می‌گیرد. حتی اگر بودجه کافی در حسابتان برای پرداخت قبض وجود نداشته باشد شما می‌توانید از اعتبار موجودتان برای پرداخت استفاده کنید.

پرداخت شهریه، اجاره‌بها و دیگر اقساط نیز می‌توانند به‌سادگی به‌طور اتوماتیک انجام شوند. انتقال وجه از طریق سوئیفت به سرتاسر جهان نیز به سادگی در بانک‌های یاپی کردی قابل اجرا است.

کارت‌های اعتباری: بانک یاپی کردی ترکیه یکی از رو به رشدترین بازارهای کارت اعتباری را دارد و با سرویس‌های متنوع تلاش کرده است تا هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد و نیاز هر قشری از جامعه را برآورده کند.

کارت جهانی: مشتریان این کارت می‌توانند از بسیاری خدمات مانند پرداخت اتوماتیک قبوض بهره‌مند شوید. همچنین با جمع آوری امتیاز می‌توانید از امکانات بسیار ویژه‌ای برخوردار شوید.

کارت طلایی جهانی: مشتریان این کارت علاوه بر ویژگی‌های کارت جهانی می‌توانند از خدمات ویژه پزشکی، فنی و بیمه حفاظت نیز بهره‌مند شوند.

کارت جهانی پلاتین: دارندگان این کارت علاوه بر مزایای کارت طلایی، می‌توانند از خدمات مسافرتی نیز بهره‌مند شوند.

کارت جهان اکو: این کارت مختص افرادی است که نمی‌خواهند هزینه سالانه عضویت پرداخت کنند و تنها می‌خواهند از مزایای خرید کارت برخوردار شوند.

کریستال: این کار معتبرترین کارت یاپی کردی است و مخصوص مشتریان پردرآمد است. دارندگان این کارت علاوه بر برخورداری از همه امکانات کارت جهانی پلاتین از تخفیف ویژه هتل‌ها و رستوران‌ها نیز برخوردار شوند.

کارت ادیوس: اگر به سفر کردن علاقه‌مندید این کارت مخصوص شما طراحی‌شده است. این کارت همه مزایای کارت جهانی را دارد و علاوه بر آن با هر سفر امتیاز تازه‌ای کسب خواهید کرد که برای پرداخت‌های آتی مانند هزینه هتل یا رفت‌وآمد و تور قابل‌استفاده‌اند.

کارت تجارت جهانی: این کارها اغلب مورداستفاده شرکت‌های کوچک و بزرگ قرار می‌گیرد.

بیمه: این بانک بیمه‌های متفاوتی از بیمه عمر گرفته تا بیمه‌های سلامت را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

صندوق امانات: صندوق امانات بانک یاپی کردی ترکیه از تمامی اشیاء با ارزش شما حفاظت خواهد کرد. شما می‌توانید حداکثر با سه شریک این صندوق‌ها را اجاره کنید و به جز شما سه نفر کسی حق دسترسی به آن‌ها را نخواهد داشت. این صندوق‌ها مخصوصا برای شرکت‌های بزرگ کارایی ویژه‌ای دارد و تمامی صندوق‌ها بیمه هستند و در برابر سرقت محافظت می‌شوند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =