معرفی برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی در ترکیه

معرفی برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی در ترکیه

فروشگاههای زنجیره ای مواد غذایی ترکیه را تقریبا در هر محله ای میتوان یافت.

قیمت کلی اجناس در این برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی تقریبا یکسان می باشد اما عموما برندهای کوچکتر با توجه به نیاز رقابتی سعی دارند تا اجناس خود را کمی پایینتر از برندهای بزرگ عرضه نمایند، بنابراین توصیه میشود در خریدهای زیاد حتمآ قبل از خرید همان کالا را در دیگر برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی نیز قیمت کنید.

معرفی برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی در ترکیه

مترو | METRO

فروشگاه های زنجیره ای مترو را در  همه محلات نخواهید یافت و معمولا کمی دورتر از مراکز اصلی قرار دارند.

اما بدلیل آنکه این فروشگاهها بطور تخصصی برای رستورانها،مغازه ها و.. کالاهای عمده عرضه میکنند قیمت اشان از تمامی فروشگاههای مواد غذایی ( در خریدهای عمده) مناسب تر و پایین تر است.

مثلا لبنیات و مواد پروتئینی در ظروف مقادیر بالا ، میوه بصورت جعبه ای , سس های مختلف در ظروف های چندین کیلویی و … را در این فروشگاهها میتوان ارزانتر از سطح شهر یافت.

میگروس | MIGROS

فروشگاه های میگروس را تقریبا در هر محله ای میتوان یافت.

این برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی درسال۱۹۵۴ در شهرهای ترکیه توسط شرکت سوئیسی میگروس ، در شهر استانبول تاسیس گردید و هم اکنون مالک شبکه‌ای از ۷۳۳ شعبه سوپرمارکت در ترکیه و کشورهای مجوار میباشد.

فروشگاه زنجیره ایی میگروس در هر نقطه از شهر در غالب یک هایپر مارکت نقش ایفا میکند.

این مرکز خرید به 5 شکل طبقه بندی شده است. بزرگ ترین فروشگاه میگروس 5M و به ترتیب با کسر هر Mکوچکتر میشود و هرچه کوچک تر شود و وسایل داخل آن جزئی تر شود.
فروشگاههای میگروس به صورت زنجیره‌ایی بوده و دارای مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم برقی، پوشاک و … می باشد.

کارفور | Carrefour
فروشگاه های زنجیره ای کارفور ،مانند دیگر فروشگاه هاو برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی زنجیره ای در ترکیه فوق العاده بزرگه و سر و ته فروشگاه رو به دردسر پیدا میکنید، محلی برای تامین همه ی مایحتاج منزل هستند . قیمت اجناس در شعبه های مختلف کارفور یکسان و برابر هست و در این فروشگاه هر جنسی که تخفیف میخوره معمولآ در جلوی در ورودی میزارن و سر قفسه قیمت اصلی و تخفیفی رو میذارند که شما به راحتی بتونید پیداش کنید.

بیچن | biçen
بیچن یکی دیگر از برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی فروشگاه های زنجیره ای کوچک در ترکیه می باشد.

در بعظی شعبات آن نانوایی و مواد پروتینی هم یافت میشود.

شوک | Şok
مانند بیچن یکی دیگر از مارکتهای کوچک محلی است . اما با زرق و برقی کمتر. شعار شوک سادگی محیط و قیمت پایین اجناس است.

هپی | Happy
فروشگاهی برای تامین مایحتاج و در ردیف شوک و بیچن. مجموعه فروشگاههای زنجیره ای برندهای فروشگاهی مایحتاج عمومی و لوازم خانگی ترکیه

بیم | BiM
این برند هم یکی دیگر از فروشگاههای زنجیره ای کوچک است اما کمی ارزانتر از سایر فروشگاه های ترکیه

بازار | BazaaR
تمامی فروشگاههای این مراکز در زمینه فروش لوازم منزل فعالیت میکنند، از مبل و لوستر و فرش گرفته تا کاغذ دیواری و دکورهای چوبی و همچنین لوازم برقی منزل

کوچتاش | koçtaş

فروشگاه های کوچتاش در زمینه مایحتاج فنی و ساختمانی فعالیت دارند، از لوستر و لامپ و وسایل باغبانی گرفته تا ابزارآلات و کابینت پیش ساخته فعالیت میکند.

باهاوس | BAUHAUS
فروشگاه های باهاوس فروشگاهی کامل و مجهز در زمینه مصالح و لوازم منزل فعالیت می کند.

از باغچه و لوازم ابزارآلات گرفته تا کاشی و سرامیک و درب پیش ساخته.

آیکیا | IKEA
برند شناخته شده و بین المللی آیکیا در زمینه لوازم از دکوراسیون داخلی تا ظرف و ظروف فعالیت میکند.

مدیا مارکت | Media Market

فروشگاه های مدیا مارکت مجموعه ی عظیمی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ در مونیخ شروع کرده و در حال حاضر در اکثر اتحادیه اروپا شعبه و نمایندگی دارد.

ابر برند آلمانی مدیا مارکت با داشتن ۶۳ شعبه در ترکیه و استانبول یکی از بزرگترین غول های خرده فروشی جهان است . این برند که در سال ۱۹۷۹ در مونیخ راه اندازی شده ، امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش لوازم برقی ، الکترونیکی ، دیجیتالی و چندین شاخه کاری دیگر در اروپا و آسیا شده است .

وطن | Vatan

وطن کامپیوتر یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال قدمت در استانبول است .

فروشگاه های وطن این برند را در اکثر فروشگاههای بزرگ و همچنین شعبات مستقل و اختصاصی آن در زمینه لوازم برقی و الکترونیک پیدا میکنید.

           

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =