پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

معرفی برندهای معروف پوشاک کودکان در ترکیه

معرفی برندهای معروف پوشاک کودکان در ترکیه

استانبول سرا در این مقاله به معرفی بهترین برندهای معروف پوشاک کوکان و نوزادان در ترکیه می پردازد با ما همراه باشید تا خریدی متفاوت و لذت بخش را برا کودکان خود تجربه کنید.

برندهای معروف پوشاک کودکان در ترکیه

  • برند LC Waikiki Kids
  • برند Acar Kids
  • برند Koton Kids
  • برند LTB Kids
  • برند Beymen Kids

برند LC Waikiki Kids
برند LC Waikiki با کیفیت‌ترین پوشاک بچه‌ها، کفش بچه‌ها و لوازم جانبی برای پسر بچه‌ها و دختربچه‌ها در همه‌ی سنین را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌‌‌دهد.مجموعه‌ی LC Waikiki Kids شامل شلوارهای جین برای بچه‌ها، پیراهن بچه ‌‌گانه، تی ‌‌شرت بچه ‌‌گانه و سایر لباس‌های کودکانه است که بچه‌ی شما آن را دوست خواهد داشت. همچنین کیفیت و قابل قبول‌تر Sleepwear Pajamas با رنگ‌ها و مدل‌ها این است که فرزندان شما را دوست خواهد داشت.

LC Waikiki همچنین لباس خواب و پیژامه‌هایی با رنگ‌ها و مدل‌هایی با کیفیت و باقیمت مناسب عرضه می‌کند که فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت.

در LC Waikiki مطمئن خواهید بود که چیزی جالبی را که برای فرزندتان لازم است پیدا خواهید کرد. با رسیدن تابستان فروشگاه‌های LC Waikiki پر از لباس‌های تابستانه‌ی قشنگ برای دختر بچه‌ها تا تی ‌‌شرت‌ها و شورت‌های کتان خنک با تصاویر کارتونى برای پسر بچه‌ها خواهد بود.

برند Acar Kids
برند پوشاک بچه ‌‌گانه‌ی ترکیه «Acar Kids» پوشاک، کفش و لوازم جانبی برای دختر و پسر بچه‌ها تا 12 سال با کیفیت و باقیمت مناسب عرضه می‌کند. در فروشگاه‌های پوشاک Acar Kids در شهر استانبول و سایر شهرهای ترکیه می‌‌‌توان به مجموعه‌ای از پوشاک شامل شلوار جین بچه ‌‌گانه، پیراهن بچه ‌‌گانه، تی ‌‌شرت بچه ‌‌گانه و سبک‌های بیشتری برای لباس‌های بچه ‌‌گانه دسترسی داشت که کودکتان از آن‌ها خوشش خواهد آمد. Acar Kids همچنین لباس خواب و پیژامه‌هایی با رنگ‌ها و مدل‌هایی با کیفیت و باقیمت مناسب عرضه می‌کند که فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت. در Acar Kids مطمئن هستید که چیزی جالبی را که برای فرزندتان لازم است پیدا خواهید کرد. در طول تابستان فروشگاه‌های Acar پر از لباس‌های تابستانه‌ی قشنگ برای دختر بچه‌ها تا تی ‌‌شرت‌ها و شورت‌های کتان خنک با تصاویر کارتونى برای پسر بچه‌ها خواهد بود.

Acar Kids انواع پوشاک کودک با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب نیز عرضه می‌کند. پوشاک کودکان Acar Kids شامل پوشاک نوزاد، پوشاک یکپارچه‌ی کودک، پوشاک سرهم برای پسرها و دخترها تا 2 سال است. مجموعه لباس کودک Acar شامل محصولات کودک، لباس سر هم سرهم پوششی کودک در طرح‌های معظم تا لباس‌های خواب راحت برای نوزادان می‌شود.

برند Koton Kids
با پوشاک Koton Kids برای پسربچه‌ها و دختربچه‌ها در فروشگاه‌های Koton استانبول و دیگر شهرهاى ترکیه آشنا شوید .برند پوشاک ترکیه Koton به یکی از محبوب‌ترین مارک‌های مد در ترکیه تبدیل شده است که جدیدترین مدها، طرح‌ها، پارچه‌ها و لوازم جانبی‌اش را در اختیار افراد، به‌ویژه جوانان شهری شیک ‌‌پوش که به دنبال بهترین و جذاب‌ترین مدها هستند، قرار می‌‌‌دهد. این مجموعه شامل جدیدترین مدل‌های پوشاک با پیراهن‌ها، کیف‌های زیبا، کفش‌های جالب و مجموعه‌ی جالبی از لوازم جانبی برای پسران و دختران تا 12 ساله است.

برند LTB Kids
با مجموعه پوشاک جدید LTB Kids توسط برند محبوب شلوار جین ترکیه «LTB Jeans» آشنا شوید. این مجموعه شامل شلوارهای جین خنک برای پسر بچه‌ها و پیراهن‌های قشنگ برای دختربچه‌ها، پیراهن‌هایی برای پسر و دختربچه‌ها و لباس‌های دیگری است که بچه‌ی شما آن‌ها را دوست خواهد داشت. مجموعه‌ی بچه‌ها در فروشگاه‌های LTB ترکیه و فروشگاه‌ها LTB در خارج از کشور ازجمله در آلمان موجود است.

برند Beymen Kids
به‌صورت آنلاین از محبوب‌ترین مارک‌های جهانی برای پوشاک کودکان در Beymen.Com خرید کنید. با مد کودکان برای پسران و دختران تا 12 سال آشنا شوید.

Beymen برند مد پیش ‌‌روی ترکیه است که تجربه‌ی خرید منحصربه‌فردی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند که محصولات آن از پوشاک مد زنان و مردان تا بچه‌ها را در بر می‌‌‌گیرد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =