پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

معرفی بهترین کافه های استانبول

معرفی بهترین کافه های استانبول

بهترین کافه های استانبول بسیار معروف‌اند و از همین رو کافه نشینی به سبک خاص استانبول، از تجربه‌های جالبی است که در سفر به این شهر می‌توانید از آن لذت ببرید. درواقع خوردن یک لیوان چای یا یک فنجان قهوه ترک در کنار دریای مدیترانه، از شیرین‌ترین تجربه‌های این سفر است که نباید از دستش داد.

کافه MOC Istanbul
کافه موک، یکی از کافه‌های منطقه تشویقیه استانبول است. این منطقه دارای بهترین و جدیدترین مغازه‌ها است و کافه موک نیز که یکی از خدمات جدید این منطقه است که با وجود سابقه کمی که دارد، از شهرت خوبی برخوردار است.

در این کافه انواع قهوه با بهترین طعم‌ها را می‌توانید امتحان کنید. فراپه‌های سرد و شیرین کافه موک، یکی از پرطرفدارترین‌های این کافه در فصل تابستان است.

کافه آکالی (Akali)
این کافه در منطقه بشیکتاش استانبول قرار دارد و از کافه‌های آرام این شهر است. کافه آکالی علاوه بر قهوه‌های باکیفیت و خوش طعم، ساندویچ، کیک و کروسان‌های بسیار معروف و خوشمزه هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم ساندویچ‌هایش را حتما امتحان کنید.

در سفر به استانبول حتما این کافه دنج و آرام را امتحان کنید.

کافه دریپ کافیست (Drip Coffeeist)
دریپ کافه پس از به‌دست آوردن شهرتی همه‌گیر در بخش آسیایی استانبول، شعبه دیگری هم در بخش اروپایی استانبول افتتاح کرد. یکی از زیبایی‌های این کافه، تراس رو باز آن‌جاست که مکانی دلنشین برای نوشیدن و گپ زدن را برای مشتریانش فراهم کرده است.

یکی از نوشیدنی‌های معروف این کافه، قهوه دمی سرد به همراه یخ است. در سفرتان، می‌توانید از بودن در یکی از شعبه‌های این کافه لذت ببرید.

کافه فور لتر ورد (Four Letter Word)
در ادامه معرفی بهترین کافه های استانبول به این کافه استانبولی، در جزیره بورگاز آدا میرسیم. کافه فور لتر ورد علاوه بر فضای دنج و آرامی که در آن قرار دارد، نمای ساحلی زیبایی هم دارد که بودن در آنجا و نوشیدن یک فنجان قهوه را بسیار دلنشین می‌کند. شهرت کافه به علت قهوه‌های بیرون بر آن است و شعار آن‌ها “بهترین و باکیفیت‌ترین دانه‌های قهوه” است.

بنابراین شک نکنید که بهترین نوع قهوه را در این کافه نوش جان می‌کنید. این کافه شعبه‌های دیگری هم در سطح شهر استانبول دارد تا مسافرانی که قصد ندارند تا جزیره بورگاز آدا بروند بتوانند از قهوه‌های ناب آنجا بهره‌مند شوند.

کافه پترا روستینگ Petra Roasting
این کافه در منطقه اقتصادی استانبول واقع شده است، درحالی که خود کافه محیطی اقتصادی و رسمی ندارد. یکی از ویژگی‌های بارز این کافه، استفاده از دانه‌های قهوه تازه و باکیفیت است که سبب شده مشتریان ثابت و همیشگی داشته باشد.

در کافه پترا، نمایشگاه‌های هنری متنوعی نیز برگزار می‌شود و اگر علاقه به اجناس آنتیک دارید می‌توانید وسایل قدیمی و عتیقه زیبایی در آنجا پیدا کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

6 مدل غذای ترکیه ای مخصوص افطار

6 مدل غذای ترکیه ای مخصوص افطار

6 مدل غذای ترکیه ای مخصوص افطار در ماه رمضان بیشتر روزه داران سراغ غذاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =