پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

معرفی بوتیک‌های لوکس محله‌ی گالاتای استانبول

معرفی بوتیک‌های لوکس محله‌ی گالاتای استانبول

گالاتا ،خانه‌ی بوتیک‌های محلی فوق‌العاده و فروشگاه‌های جذاب است. این محله پر از دیوارهایی است که در فرورفتگی آن‌ها بونیک‌های مختلف وجود دارد. خیابان کوچک Serdar-ı Ekrem، خیابانی محبوب در این منطقه است که هر گردشگری باید به این خیابان برود و از آن بازدید کند. اگر شما به دنبال طراحی‌های ترکیه‌ای هستید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید. Serdari Ekrem روزتان را با خرید کادو و وسایل خانه در محله‌های منحصربه‌فرد پر می‌کند. جایی که اکثر مغازه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب در روزهای دوشنبه تا شنبه و از ساعت ۱۱ تا ۶ عصر در روزهای یکشنبه باز هستند، شیفت کاری هر مغازه‌ای متفاوت است.

Atelier 55
Atelier-55 در آخر خیابان Serdari Ekrem واقع شده است. این فروشگاه یک فروشگاه دو منظوره است که هم مارک‌های داخلی و هم بین‌المللی را ارائه می‌کند. فروشگاه شامل طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی، لباس، کفش و جواهرات، مبلمان و آثار هنری است. در پشت این فروشگاه یک کافه‌ی کوچک وجود دارد که قهوه‌های اسپرسو آن بسیار معروف است.

  

Arzu Kaprol
Arzu-Kaprol آرزو از اوایل سال ۱۹۹۰ این مغازه را برای خانم‌ها و مجله‌ی prêt-à-porter طراحی کرده بود. با آموزش و پرورش صنعت مد، این فروشگاه جایزه‌های معتبر بسیاری دریافت کرد. با برخی از بزرگ‌ترین مارک‌ها همکاری داشته است و بر روی صحنه‌ها‌ی معروف مد رفته و لباس‌هایش را بعضی از مدل‌های معروف در جهان به نمایش گذاشته‌اند. او به‌خاطر طراح‌های معروف که از پارچه‌های بافت و چین‌دار استفاده می‌کنند تا هنرهای خود را به نمایش بگذارند.

Bahar Korcan
Bahar-Korcan111 مغازه‌ی بهار از چرخه‌ی زندگی الهام می‌گیرد و مجمو‌عه‌ی خود را طراحی می‌کند. دیدگاه او طراحی برای پوشاکی است که تغییرات جهان و مواردی که انسان‌ها را هدف قرار می‌دهد را تفسیر کند. مجمو‌عه‌های او همیشه شامل رنگ‌های مختلف است. این تنوع باعث جذب هواس ما می‌شود، این لباس‌ها متمایز از یکدیگر و قابل پوشیدن هستند.

Cigdem Akin
Cigdem-Akin آکین طراح مد ۲۰ سال است که در صنعت مد فعالیت می‌کند، اماکار خود را به صورت جدی از سال ۲۰۰۴ شروع کرد و برای خود برندسازی کرد. سبک کلاسیک دارد و پارچه‌های آن از الیاف طبیعی و رنگ‌های بکار رفته الهام گرفته از طبیعت است، با این حال لباس‌هایی بسیار شیک و راحت‌اند. آکین جزئیات غیر منتظره‌ای را اضافه کرد که باعث شد به مارکی لوکس و منحصر‌به‌فرد با طراحی‌های فوق‌العاده تبدیل شود.

Gizia
gizia مارکی معروف و لوکس در استانبول به‌شمار می‌آید. مارکی زنانه و خبره در کار است، مجموعه‌های گیزیا از پارچه‌های مرغوب ایتالیایی است که با سنگ‌های کریستال با دست دوخته می‌شوند. ترکیبی خیره‌کننده از پارچه‌های غنی، صنعت مد و زیبایی است، که هر تکه پارچه را به لباسی بی‌همتا تبدیل می‌کند.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =