معرفی ده سایت برتر کاریابی در ترکیه

معرفی ده سایت برتر کاریابی در ترکیه

در ترکیه هم مانند خیلی از کشورهای توسعه یافته کار در ترکیه از طریق سایت های معتبر استخدامی جذب نیرو انجام میشود،با استانبول سرا همراه شوید تا با سایت های کاریابی ترکیه و سایت های استخدامی ترکیه آشنا شوید. این سایت های معتبری هستند که می تواندی بدون دخالت هیچ شخص خاصی مستقیم با کارفرما در ارتباط باشید .

در حال حاضر بیشتر خدمات کاریابی و آگهی های استخدام از طریق اینترنت انجام میشود. سایتهایی که در آن میتوانید انواع آگهی ها ، از استخدام راننده گرفته تا منشی و یا تخصصی تری حرفه ها را پیدا کنید.

1- سایتی برای کسانی که بدنبال کارمند هستند.
www.eleman.net

این سایت که در حال توسعه میباشد بیشتر ، اصناف و کسب و کارهای کوچک را مورد هدف قرار داده است. تامین نیروی کار ساده برای کسب و کارهای کوچک ، کارگاهها و اصناف.

معرفی ده سایت برتر کاریابی در ترکیه

2- یکی دیگر از سایتهایی که انسانها را به دنیای کسب وکار هدایت میکند.
www.kariyerzirvesi.com

در این سایت ، علاوه بر آگهی های کاری ، شما میتوانید نظرات افراد متخصص رو هم پیدا کنید. همچنین برای کسانیکه برای اولین بار وارد دنیای کسب و کار میشوند مقالات مختلفی در این سایت وجود دارد. بدلیل وسعت موضوعاتی که به آن میپردازند و شلوغی صفحات ، زیاد مورد توجه واقع نمیشود.

3- دولت در دنیای اینترنت نیز دست برد.
www.iskur.gov.tr

کسانیکه برای اولین بار دنبال کار میگردد، اولین محلی که به ذهنشان میرسد ، ایش کور هست. ایش کور به فعالیت خود از طریق اینترنت ادامه میدهد. فقط این سایت که یک سایت دولتی هست ، به اندازه رقبای خود فرصت های کاری ارائه نمیدهد. ولی با اینحال هر شهروند ترک جویای کار ، مطلقا در این سایت عضو شده است.

معرفی ده سایت برتر کاریابی در ترکیه

4- فضایی که هر کس به آن اعتماد دارد.
tr.linkedin.com

سایتی کاریابی که به اندازه ی لینکدین معروف باشد ، بسیار کم است. لینکدین که سازماندهی شده تر از سایتهای دیگر است ، نسبت به رقبای خود مزیت های بیشتر دارد. پروفایل کارفرما و کارجو ، سی وی هایی که مدام بروز میشود ، برای هر دو طرف فرصت های کاری زیادی را براحتی مهیا میکند.

5- شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی با گذشت هر روز ، مشهورتر و محبوبتر میشوند. فیس بوک ، توئیتر ، و سایر شبکه ها ، تبدیل به محلی برای اعلام آگهی های شغلی شده است. اگر چشمهایتان را خوب باز کنید ، برای شما هر صفحه ی جدید، میواند یک فرصت شغلی جدید باشد. کوتاه سخن آنکه ، قدرت شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیرید.

6- برای کسانی که بدنبال شغل مطمئن هستند.
www.secretcv.com

سکرت سی وی ، یکی از قدیمیترین سایت ها در این زمینه میباشد. این سایت به شکل جدی به بحث امنیت و اعتماد بها میدهد و شما میتوانید با آرامش خاطر به آگهی دهندگان این سایت اعتماد کنید.

معرفی ده سایت برتر کاریابی در ترکیه

7- راه حلی برای نسل جدید
www.elemanonline.com.tr

این سایت که در میان پلتفرم هایی که به دنبال کار و یا کارگر هستند جای گرفته ، شما با دیدن تعداد فیلد های کاری مختلف تعجب خواهید کرد. هم آگهی های کاری در این سایت بروز و زیاد میباشدو هم شما براحتی میتوانید درخواست خود را برای آگهی مورد نیازتان بفرستید.

8- فیس بوک ِ دنیای کسب و کار
www.xing.com

یکی از سایتهایی که براحتی توانسته از دیوانگی های شبکه ی اجتماعی استفاده کند. بعد از عضویت در این سایت ، شما به جای افزایش فالور ، برای کسب و کار خود استراتژی چیده و تلاش میکنید در این زمینه پیشرفت کنید. شما میتوانید اعضاء شرکتی که میخواهید کار کنید به لیست دوستان خود اضافه کرده و کاری کنید تا آنها به شما توصیه نامه دهند و سفارش شما را بکنند. شما با یک شبکه اجتماعی با کلاس ، براحتی به شغل مورد نطر خود دست پیدا خواهید کرد.

9- برای کسانیکه دنبال شغل جدیدهستند.
www.yenibiris.com

یکی از سایتهای قدیمی در زمینه ی کاریابی. شما میتوانید در این سایت ، شغل مورد نظر در زمینه ی تخصصی خود را پیدا کنید. بر اساس شهر ، بر اساس رشته ی تحصیلی ، و سایر فیلد ها هم کارفرما هم کارجو میتواند براحتی به آگهی مورد نظر دست پیدا کند.

10-برای کسانیکه میخواهند حرفه ای شوند.
www.kariyer.net

یکی از سایت های پرمدعا در زمینه یافتن شغل در ترکیه می باشد. این سایت به همان اندازه که از کارجو حمایت میکند ،از کارفرما نیز حمایت میکند. این سایت ، شما را برای نوشتن یک سی وی خوب و قوی هدایت میکند. همچنین مصاحبه با افراد معروف ، داستان موفقیت هایشان و همچنین رقابت های مختلف رو میتونید در صفحات این سایت پیدا کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =