معرفی 10 هتل برتر استانبول

معرفی 10 هتل برتر استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی جهان است که سالانه گردشگران و توریست های بسیار زیادی از سراسر جهان از این شهر بازدید می کنند. به همین جهت در این شهر هتل ها و مراکز اقامتی بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این جا ما سعی داریم 10 هتل برتر استانبول برای اقامت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سفری خاطره انگیز را برای خود به ثبت برسانید. قطعا این فهرست به شما کمک خواهد کرد تا اقامت راحت تری داشته باشید. پس با استانبول سرا همراه باشید تا نگاهی مختصر به این هتل ها از نظر خدمات و امکانات داشته باشیم:

هتل رادیسون بلو در منطقه شیشلی
هتل رادیسون بلو(Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli) در منطقه شیشلی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول است که مورد رضایت بسیاری از مسافران هم قرار گرفته است. این هتل 291 اتاق دارد که همگی آن ها امکانات ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار و… از امکانات اتاق های این هتل است. همچنین اینترنت وای فای، استخر روباز و سرپوشیده، صندوق امانات، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، صرافی، حمام اختصاصی در اتاق ها، وان، صبحانه روزانه به صورت بوفه باز، رستوران های بین المللی و محلی، سالن اجتماعات، آرایشگاه، سوئیت ماه عسل، و… قطعا اقامت در این هتل می تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
یکی دیگر از هتل های پنج ستاره و بسیار محبوب شهر استانبول هتل گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center) است که در منطقه شیشلی قرار دارد. منطقه شیشلی کمی از مرکز شهر فاصله دارد و به همین جهت شما می توانید اقامتی آرام را در یک محیط خلوت داشته باشید. این هتل 323 اتاق دارد که هر کدام از آن ها امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. اتاق های این هتل بسیار جادار و مجهز هستند و امکاناتی نظیر سرویس خواب، نشیمن مناسب، تلویریون، وای فای و… هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، نزدیکی به مرکز خرید جواهیر، کافی شاپ و رستوران محلی و بین المللی، سوئیت ماه عسل، جکوزی، سونا و… اشاره کرد.

هتل گرند جواهر استانبول

هتل پوینت بارباروس استانبول
از جمله هتل های پنج ستاره استانبول که امکانات ویژه ای را در اختیار مسافران خود قرار می دهد هتل پوینت بارباروس استانبول (Point Hotel Taksim) است که 202 اتاق دارد. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی، لب تاپ و… است. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله وای فای رایگان، صرافی، استخر، سونا، ماساژ، صبحانه در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، رستوران بین المللی و محلی، آرایشگاه، سولاریوم، خدمات ویژه معلولین، کتابخانه، ماهواره و… می باشد. یکی از ویژگی های عالی این هتل وجود رستوران در طبقه هجدهم آن است که چشم انداز زیبایی را پیش چشمان شما قرار می دهد.

هتل رافلز استانبول
هتل رافلز استانبول (Hotel Raffles Istanbul) یکی دیگر از هتل های پنج ستاره و لوکس استانبول، است که دارای 180 اتاق می باشد و امکانات رفاهی مختلفی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد. از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به ماهواره، وای فای رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، سالن بدنسازی، کلوپ کودکان، رستوران با منوی ویژه غذاهای رژیمی، خدمات ویژه معلولان، خدمات اتاق های وی آی پی، حمام آب گرم، روزنامه، خشکشویی و… این هتل در یک محیط آرام و به دور از فضای شلوغ مرکز شهر قرار دارد که همین امر باعث می شود تا اقامت شما در این هتل با آرامش همراه باشد.

هتل الیت ورد استانبول
یکی از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول که نام بسیار درخشانی در بین تمامی هتل های این شهر دارد، هتل الیت ورد استانبول(Elite World İstanbul Hotel) است. این هتل که در منطقه بی اغلو قرار دارد، مانند نگینی در این منطقه می درخشد. این هتل بسیار لوکس و شیک دارای اتاق های فوق العاده راحت و زیبا است که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است. در داخل اتاق ها حمام خصوصی با وان آب گرم همراه با وسایل آرایشی و بهداشتی قرار داده شده است. علاوه بر این ها دسترسی به اینترنت پر سرعت و چشم انداز زیبا از شهر هم جز دیگر ویژگی های این هتل است. از دیگر امکانات این هتل می توان به صبحانه بوفه باز، حمام سنتی، باشگاه بدنسازی، سونا، 6 رستوران با منوی متنوع، کافه بین المللی، صندوق امانات، اجاره ماشین، فروشگاه هدیه و…

هتل الیت ورد استانبول

هتل فور سیزن استانبول
هتل فور سیزن استانبول(Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus) از جمله هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر استانبول محسوب می شود که یک اقامت راحت و بدون دردسر را برای شما رقم خواهد زد. این هتل 170 اتاق دارد که در مرکز شهر استانبول و مناطق پر جنب و جوش این شهر واقع شده است. از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: وای فای، تراس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، اسپا، ماساژ، صبحانه در اتاق، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، مرکز تجارت، اتاق وی آی پی، صرافی، اتاق خانواده، سوئیت ماه عسل، اتاق سیگار، ترانسفر فرودگاهی و…

هتل فور سیزن استانبول

هتل اینتر کانتیننتال استانبول

هتل پنج ستاره اینتر کانتیننتال(InterContinental İstanbul) در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و دسترسی راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید استانبول دارد. همچنین دیدنی های شهر استانبول هم در نزدیکی شما قرار دارند. امکانات بسیار زیاد این هتل و دسترسی آسان به مرکز شهر باعث شده است تا افراد زیادی برای اقامت این هتل پنج ستاره را انتخاب کنند. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به حمام ترکی، حمام آبگرم، مرکز تناسب اندام، استخر، 4 رستوران با منوی متنوع غذاهای ترکی و بین المللی، صرافی، خشکشویی، تراس آفتاب و…

هتل اینتر کانتیننتال استانبول

هتل شرایتون گرند استانبول
یکی دیگر از هتل های پنج ستاره و لوکس استانبول هتل شرایتون گرند(Sheraton Grand Istanbul Atasehir) است که با توجه به قیمت و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، ارزش بالایی را برای مهمانان خود قائل می شود. هتل شرایتون که دارای 165 اتاق می باشد، امکانات و خدمات بسیار زیاد و مختلفی را به مسافران ارائه می دهد که مهم ترین آن ها عبارتند از: سونا، اسپا، ماساژ، استخر، سالن ورزشی، صبحانه در اتاق، منوی غذاهای رژیمی، پکیج ناهار، خدمات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سوئیت ماه عسل، صرافی، وای فای رایگان، حمام آب گرم، واکس، محل سیگار کشیدن، اتاق عایق صدا و… لازم به ذکر است که این هتل فاصله بسیار نزدیکی تا توسعه مرکز مالی استانبول دارد.

هتل هیلتون گاردن استانبول
هتل چهار ستاره هیلتون گاردن این گلدن هورن(Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn Turkey) در استانبول یکی از هتل های لوکس این شهر است که با داشتن 210 اتاق اقامتی خوش را برای شما رقم خواهد زد. اتاق های این هتل امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از: تهویه مطبوع، تلویزیون، گاو صندوقی، لب تاپ، حمام خصوصی و… از دیگر امکانات هتل می توان به ماهواره، باغ، تراس، دوچرخه، سوئیت ماه عسل، امکانات ویژه ومعلولین، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، وای فای، پارکینگ، منوی غذاهای رژیمی و… اشاره کرد. هیلتون گاردن یک فروشگاه کوچک هم دارد که شما هر زمانی که بخواهید می توانید به راحتی از آن خرید کنید. همچنین رستوران این هتل در فضای باز قرار دارد و شما می توانید صبحانه را به صورت بوفه سرو کنید، ولی ناهار و شام به صورت منو ارائه می شود.

هتل هیلتون گاردن استانبول

هتل آلکاوکلر کبان استانبول
هتل آلکاوکلر کبان (Buyuk Keban Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که 84 اتاق دارد. امکانات این هتل بسیار زیاد است و شما می توانید اقامت راحت و دلچسبی را در آن جا تجربه کنید. از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به تلویزیون، مینی بار، حمام خصوصی، سوئیت ماه عسل، خدمات ویژه معمولان، خودپرداز، وای فای، صبحانه ویژه، منوی سفارشی غذاهای بین المللی و غذاهای محلی ترکیه ، سونا، اسپا، ماساژ، اتاق خانواده، اتاق ماه عسل، خدمات وی آی پی، خشکشویی و… اشاره کرد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد و همچنین شما دسترسی راحتی به فرودگاه خواهید داشت.

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =