نمایشگاه بین‌المللی worldfood istanbul استانبول

نمایشگاه بین‌المللی worldfood istanbul استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (WorldFood Istanbul 2019) یکی از خوشمزه‌ترین رویدادهای بین‌المللی محسوب می‌شود! در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول علاوه بر صاحبان کسب و کارها، افراد عادی زیادی نیز حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی worldfood istanbul ، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های غذایی دنیا و البته بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت غذایی در منطقه است. جایی که بیش از یک هزار برند بین‌المللی در شهری تاریخی و زیبا، یک جا جمع شده و نوآوری‌ها و داشته‌های خود در این صنعت را به نمایش می‌گذارند. همایشی ۳ روزه که هزاران نفر را به استانبول می‌کشاند تا بتوانند از غرفه‌های مختلف دیدن کرده و خود بخشی از این بازار بزرگ باشند. اگر قصد سفر با تور استانبول و شرکت در این نمایشگاه را دارید،با استانبول سرا همراه شوید تا با این نمایشگاه خوشمزه بین المللی بیشتر آشنا شوید.

نمایشگاه وردفود استانبول
۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه امسال، دوباره نمایشگاه بزرگ وردفود یا همان نمایشگاه صنایع غذایی استانبول شرع به کار می‌کند. نمایشگاهی که از سال ۹۳ آغاز به کار کرده و توانسته در سال‌های برپایی‌اش، به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی منطقه و جهان بدل شود به طوری که بیش از ۳۶۰ تولید کننده داخلی و خارجی و همچنین بیش از ۱۰۰۰ برند مختلف در آن شرکت می‌کنند تا آخرین تولیدات و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

از چه کشورهایی در این همایش شرکت می‌کنند؟
اگر چه بخش زیادی از غرفه‌های این نمایشگاه در اختیار تولیدکنندگان ترک است، اما می‌توان غرفه‌هایی از کشورهای همسایه و بعضا کشورهای مهم صنعت غذا در آن مشاهده کرد. اما شرکت کنندگان و در واقع مشتریانی که به این مکان می‌آیند، بازه‌ی بسیار گسترده‌تر از کشورهای جهان را شامل می‌شوند. بخش مهمی از این مشتریان مربوط به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، کشورهای منطقه اوراسیا و همسایگان استانبول هستند. این گستردگی و جمع بزرگی که از کشورهای مختلف شکل می‌گیرد، دلیل مهمی است تا کسانی که در چنین کسب و کاری فعالیت دارند، خود را در معرض دید این خریداران قرار داده یا اینکه برای خرید محصولات برندهای شرکت کننده، در این همایش حضور به هم رسانند.

چرا باید در این نمایشگاه غرفه‌ای برپا کرد؟
worldfood استانبول از نظر محصولاتی که در آن به نمایش گذاشته می‌شود، گستردگی خوبی دارد تا آن‌جا که از خوراکی‌ها تا تجهیزات مربوط به صنایع خوراکی و نوشیدنی به شکل‌های مختلف در آن به نمایش گذاشته می‌شود. به همین دلیل شما با شرکت‌کنندگانی در حدود ۱۶ هزر نفر از کشورهای متعدد جهانی مواجه هستید که فرصتی استثنایی برای دیده شدن را به شما می‌دهند. شما می‌توانید با خریداران بین‌المللی مراوده داشته باشید، در رقابت محصولات منطقه شرکت کنید و نکاتی کلیدی و مهم از این بازار یاد بگیرید. در نهایت هم با برپایی تبلیغات تاثیر گذار، بخشی از این بازار بزرگ را به خود اختصاص دهید. اما اجاره‌ی غرفه‌ها چه قیمتی دارد؟ غرفه‌های بین ۳۰ تا ۹۰ متر مربع وسعت دارند و قیمت آن نیز برای سه روز بین ۲۹ تا ۸۸ هزار دلار لیر است.

چرا باید از worldfood istanbul بازدید کنیم؟
ورد فود استانبول مهم‌ترین نمایشگاه صنعت غذا و نوشیدنی ترکیه است و بهترین و مهم‌ترین برندهای ترکی و چندین برند بین‌المللی در آن حضور دارند، پس به هیچ وجه کسانی که در این کسب و کار هستند نباید فرصت بازدید از غرفه‌های آن را از دست بدهند. شما در این همایش می‌توانید جدیترین محصولات و کمپین‌های جهانی را مشاهده کرده و با شرکت‌های معتبر منطقه و جهان قرارداد همکاری امضا کنید.

زمان برگزاری نمایشگاه و هزینه‌ی ورودی
ساعات بازگشایی همه روزه ساعت ۱۰ صبح خواهد و ساعت پایان کار نیز ۷ غروب که در روز آخر روز ۶ غروب درها بسته خواهد شد. در خلال نمایشگاه، کنفرانس‌های آموزشی و گردهمایی‌هایی نیز صورت می‌گیرد که شرکت در آن‌ها می‌تواند شما را با پیشرفت‌های این صنعت آشنا سازد. هزینه ورودی برای بازدیدکنندگان نیز کاملا رایگان است، برای شرکت در کنفرانس‌ها هم باید از قبل جا رزرو کنید ولی چیزی نباید پرداخت نمایید.

رویدادهای جانبی نمایشگاه صنایع غذایی استانبول 2019
نمایشگاه بین المللی محصولات غذایی استانبول و نمایشگاه بسته بندی استانبول به طور همزمان با WorldFood Istanbul برگزار می‌شوند. اولین مورد فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌های فعال در زمینه‌های خدمات زنجیره سرد، تجهیزات و حمل و نقل سرد وهمچنین تجهیزات و ذخیره‌سازی سرد به شمار می‌رود. دومین رویداد، به گستره وسیعی از کسب و کارهای فعال در دنیای صنایع غذایی مربوط می‌شود، چرا که تمامی شرکت‌های تولیدکننده، به نوعی با فرآیند بسته‌بندی پیش از عرضه دست و پنجه نرم می‌کنند.

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان رویداد به طور واضح مشخص هستند؛ هر شرکت تولیدکننده مواد خوراکی یا فعال در حوزه‌های مرتبط با آن می‌تواند در WorldFood Istanbul 2019 شرکت کند. در ادامه به صورت موردی به بازدیدکنندگان رویداد اشاره خواهیم کرد. فراموش نکنید این رویدادی مرتبط با دنیای خوراکی است، پس هر فرد عادی، خارج از موضوع کسب و کار، می‌تواند یکی از بازدیدکنندگان باشد.

  • عمده فروشان
  • مالکان سوپرمارکت‌ها
  • مدیران تره بارها و میادین عرضه مواد خوراکی به صورت عمده
  • رستوران‌داران
  • هتل‌داران
  • صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی و تجهیزات مرتبط با آن

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید به وب سایت worldfood-istanbul.com مراجعه کنید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مکان برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =