نمایشگاه بین المللی خانه و آشپزخانه استانبول

نمایشگاه بین المللی خانه و آشپزخانه استانبول

نمایشگاه لوازم خانگی استانبول (Zuchex) از تاریخ 20 الی 23 شهریورماه 1399 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه لوازم خانگی استانبول (Zuchex) یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای تجاری دنیا در زمینه لوازم خانگی و کادویی است.

اهمیت نمایشگاه لوازم خانگی استانبول که به شکلی استراتژیک در استانبول واقع شده است، بیشتر از رویدادی فقط برای بازار ترک است. این نمایشگاه قطبی تجاری منطقه ای فراهم می کند که خریداران برجسته ای از ترکیه، اوراسیا، کشوهای مستقل مشترک المنافع، بالکان، خاورمیانه و آفریقای شمالی را به خود جذب می نماید. در نتیجه نمایشگاه لوازم خانگی استانبول که هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می گردد امروزه به عنوان یک رویداد پر بازدید برای تأمین کنندگان و خریداران شناخته می شود. در این دوره، نمایشگاه بار دیگر طیفی قابل توجه از محصولات کادویی و لوازم خانگی را به نمایش خواهد گذاشت که این طیف از برندهای موفق و شناخته شده تا محصولات هیجان انگیز و نوآورانه را در بر می گیرد.

نمایشگاه لوازم خانگی استانبول مکانی مطلوب برای تماشای بهترین طراحی ها محسوب می شود که در کنار بهترین خریداران جدید، ملاقات با تأمین کنندگان جدید و مذاکره با بهترین واسطه های بازار لوازم خانگی انجام می پذیرد.

غرفه های نمایشگاه محصولات کادویی ترکیه:

لوازم خانگی، ظروف سفره و آشپزخانه، منسوجات خانگی، محصولات کادویی و تزئینی، دستگاه های برقی، محصولات خانگی پلاستیکی، وسایل تزئینی، لوازم جانبی حمام و آشپزخانه، نور پردازی و لوسترها

تاریخ برگزاری 20 الی 23 شهریور 1399- (13-10 سپتامبر 2020)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت صنعت لوازم خانگی
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت en.zuchex.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =