پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

نمایشگاه جواهرات استانبول

نمایشگاه جواهرات استانبول

نمایشگاه جواهرات استانبول (ISTANBUL JEWELRY SHOW) از تاریخ 18 الی 21 مهرماه 98 در مرکز نمایشگاهی Cnr برگزار می گردد.

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول بعنوان قطب طلا و جواهر منطقه، یکی از معروفترین نمایشگاه های طلا و جواهر دنیا محسوب می شود که سالانه دو مرتبه، در ماه‌های مارچ و اکتبر در استانبول ترکیه برگزار می‌گردد.

نمایشگاه ISTANBUL JEWELRY SHOW با گرایش سنگ ها و جواهر آلات، با ایجاد بستری مناسب جهت ارائه محصولات به حرفه‌ای‌های این صنعت از سراسر دنیا، بعنوان نمایشگاهی شناخته شده در بخش طلا و جواهر شناخته می‌شود.

در نمایشگاه جواهرات استانبول می‌توان با آخرین نوآوری‌ها در ماشین آلات، مواد، محصولات و مجموعه‌های طلا، الماس، نقره، سنگ‌های قیمتی، مروارید و همچنین ساعت‌های گران قیمت آشنا گردید.

با توجه به قرار گرفتن ترکیه در بین پنج کشور برتر صنعت طلا و جواهر، چه از لحاظ تولید و مصرف و چه از لحاظ واردات و صادرات، و با توجه به اینکه سالانه حدودا دو میلیارد دلار طلا و جواهر از ترکیه صادر می گردد، نمایشگاه طلا و جواهر استانبول برای کشور ترکیه بسیار حائز اهمیت است و همواره تلاش کرده است تا ارائه محصولات و نحوه برگزاری این نمایشگاه به گونه ای باشد که مورد استقبال کشورهای خارجی شرکت کننده قرار گیرد.

نمایشگاه طلا و جواهر استانبول مهمترین رویداد صنعت طلا و جواهر ترکیه می باشد که از حمایت انجمن کارشناسان طلا و جواهر ترکیه و انجمن کارشناسان جواهرات و کانی‌های معدنی گرانبها برخوردارمی باشد. در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول بیش از ۱۲۰۰ تولیدکننده داخلی و خارجی شامل طراح طلا و جواهر، عمده فروش‌ و خرده فروش شرکت می کنند که سالانه از ۲۵ کشور دنیا از جمله؛ چین، ایران، روسیه، هند، ایتالیا و …گردهم می‌آیند و مجموعه‌های متنوع و چشم نواز خود را به نمایش دیگران می‌گذارند. از میان کشورهای بازدیدکننده به نمایشگاه طلا و جواهر استانبول، بیشترین سهم متعلق به ترکیه، روسیه، ایران، یونان و عراق است.

تاریخ برگزاری 18 الی 21 مهر ۱۳۹۸- (13 – 10 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز نمایشگاه CNR استانبول
شرح صنعت صنعت طلاسازی
آدرس Yeşilköy, CNR Expo, CNR Expo, Bakırköy/Istanbul, Turkey
تلفن ۷۴ ۷۴ ۴۶۵ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت cnrexpo.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

EKSPOSHOES ISTANBUL 2024

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول نهمین نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول (EKSPOSHOES ISTANBUL …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =