نمایشگاه مواد غذایی استانبول

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

نمایشگاه مواد غذایی استانبول از تاریخ ۰۲ الی ۰۴ آبان ۱۳۹۸ مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) در شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول محیطی مناسب برای ارائه محصولات غذایی و مواد آشامیدنی و بهداشتی و دارویی است .در این نمایشگاه جهانی شرکت های مختلف حضور می یابند و شما با حضور در این نمایشگاه قادر به شناسایی این شرکت ها و معرفی خود هستید .

همزمان با نمایشگاه مواد غذایی استانبول، نمایشگاه های لوارم بهداشتی و آرایشی مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی و موادی که لازمه زندگی است در مرکز نمایشگاهی ifm ارائه می گردد و برای افرادی که تمایل به تجارت در این حوزه دارند بسیارمفید خواهدبود.

در این نمایشگاه بین المللی تلاش شده آنچه در زندگی ضرورت دارد نشان داده شود و فرصتی برای فعالان این حوزه باشد، آنچه این نمایشگاه را متفاوت می سازد پرداختن به علوم زندگی است که شامل همه چیز درباره انسان و زندگی می باشد.در این نمایشگاه شرکت های بسیار فعال در این زمینه محصولات خود را ارائه می کنند و بازار این محصولات را می سنجند.

تاریخ برگزاری 02 الی 04 آبان 1398 -(26-24 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت مواد غذایی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت  ifm.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =