پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه چرم و مد استانبول

نمایشگاه چرم و مد استانبول

نمایشگاه چرم و مد استانبول (Istanbul Le Show) از تاریخ  26 الی 28 دی 1398 در مرکز کنگره استانبول(ICC) برگزار می گردد.

نمایشگاه چرم استانبول (LeShow) با داشتن تنوع گسترده ی محصولات مهمترین مجمع صنعت چرم و خز در اروسیا(اروپا و آسیا) از سال ١٣٨٥ میباشد. همچون سالهای گذشته این نمایشگاه، پذیرای شرکت کنندگان در سطح ملی و بین المللی میباشد. حضور متخصصین محلی و بین المللی این نمایشگاه را به معتبرترین بازار خرید و فروش صنعتی تبدیل کرده است.

محصولات این نمایشگاه به بازارهای سراسر جهان ارائه میشود. سال گذشته این نمایشگاه با حضور بی نظیر ١٥،٠٩٣ بازدید کننده از ٧٤ کشور و ثبت نام گسترده ی غرفه داران از کشورهای مختلف رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. افرادی که اهمیت ویژه ای به مد و زیبایی میدهند باید در نظر داشته باشند که این نمایشگاه با ارائه های متفاوت خود در زمینه چرم موقعیت منحصر به فردی را از آن خود کرده است.

تنوع گسترده ی نمایش های مد و زیبایی، سمینارها و آموزشگاه ها در LeShow این زمینه را فراهم میکند تا برنامه ای رضایت بخش توسط مسئولین ارائه گردد. LeShow یک نمایشگاه تجاری بین المللی است و با ارائه ی آخرین محصولات و فناوری های چرم امکان ارائه ی محصولات داخلی به سراسر جهان و میزبانی از کشورهای خارجی را فراهم نموده و توانایی برطرف نمودن نیازهای صنعت چرم و خز را داراست.

در طول این رویداد سه روزه LeShow ، مجموعه های برجسته و چشمگیر از محصولات چرمی، خز و پارچه، لباس، کیف دستی، لوازم جانبی، جواهرات فروشی، لباس بافتنی ، ترمه و لباس لوکس مارک های اخلاقی و پایدار به نمایش گذاشته خواهند شد.

تاریخ برگزاری 26 الی 28 دی 1398 – (18 – 16 ژانویه 2020)
محل برگزاری کنگره مرکزی استانبول(ICC)
شرح صنعت صنعت چرم و خز
آدرس Harbiye, Darülbedai Caddesi No:3, 34367 Şişli/İstanbul
تلفن 00 90 373 212 90+
وب سایت leshowistanbul.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 3 =