نمایشگاه گاز و پتروشیمی استانبول

نمایشگاه گاز و پتروشیمی استانبول

نمایشگاه بین المللی شبکه گاز و برق استانبول (Tuyap Fair Center) از 08 الی 10 فروردین ماه 1398 در نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار می گردد.

این رویداد به مدت 2 روز، آخرین تحولات در بخش انرژی و موضوعات برجسته و همچنین منابع انرژی مدیترانه ای که به طور فزاینده ای دارای اهمیت و از نگرانی عمده ترکیه بحث خواهد شد، برگزار می شود.
آخرین تحولات مربوط به انرژی دریای مدیترانه ای که منجر به تنش در روابط منطقه ای به علت امنیت،مشکلات دیپلماتیک و سیاسی در میان کشورهای منطقه وجود دارد ،در اجلاس سران باید از نظر حقوق بین الملل،امنیت،دیپلماسی،جنبه های فنی و تجاری مورد بحث قرار گیرد.

انتظار می رود شرکت کنندگان وزرای،دیپلمات ها،کارشناسان انرژی،دانشگاهیان،مدیران شرکت های چند ملیتی که مطالعات در منطقه و متخصصین این بخش که برای اجلاس می آیند ،به منظور تحلیل بازار انرژی در عمق و ایجاد یک نقشه راه رسیدن به حل و فصل که به رفاه و صلح همه کشورهای منطقه شد ،کمک کند.

تاریخ برگزاری 08 الی 10 فروردین 1398 – (30 – 28 مارس 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت شبکه گاز و برق استانبول
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن ۰۰ ۱۱ ۸۶۷ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =