هتل آلباتروس پرمیر استانبول

هتل آلباتروس پرمیر استانبول

هتل آلباتروس پرمیر استانبول(Albatros Premier Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه سلطان احمد قرار دارد.

هتل آلباتروس در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته و در آن انواع امکانات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، میز تور، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نظافت روزانه و … به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه می شوند.

اتاق های هتل آلباتروس استانبول
هتل آلباتروس استانبول به طور کلی دارای 45 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریور با چشم انداز دریا
  • اتاق های سینگل
  • اتاق های تریپل
  • اتاق های سوپریور دبل
  • سوئيت های خانوادگی

اتاق ها و سوئیت های هتل چهار ستاره آلباتروس بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات و امکانات فوق العاده ای برای میهمانان و توریست های استانبول خود دارند. همینطور اتاق های هتل آلباتروس استانبول ضد آلرژی بوده و مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و … می باشند.

انواع غذاهای ترکی، در لابی هتل و یا روی تراس پشت بام به همراه چشم اندازی از دریای مرمره و یا باغ سرو می شوند. صبحانه ها نیز هر روز صبح و برای وعده های دیگر انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی آماده می شوند.

دسترسی های نزدیک به هتل آلباتروس استانبول

همانطور که گفته شد هتل آلباتروس در منطقه‌ی قدیمی شهر استانبول در نزدیکی سلطان‌احمد (Sultanahmet) واقع شده است. بیشتر آثار تاریخی و جاذبه‌های توریستی شهر از جمله مسجد آبی (Blue Mosque)، مسجد ایاصوفیه (St. Sophia)، کاخ توپکاپی (Topkapi Palace)، میدان هیپودرم (Hippodrome)، کلیسای سیسترن (Cistern)، بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar) و بازار مصری یا بازار ادویه (Egyptian Market) در نزدیکی هتل قرار دارند و به راحتی می‌شود پیاده به آن‌ها سر زد.

ایستگاه وسایل حمل‌ و نقل عمومی در فاصله‌ی ٧ دقیقه‌ای و ایستگاه قطار در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ایِ هتل قرار گرفته‌اند. فرودگاه بین‌المللی صبیحاگوچن (Sabiha Gökçen) تقریباً در ۶٠ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی استانبول(istanbul airport) در 47کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

نام هتل Albatros Premier Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 18min-6.7Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Sultanahmet) 6min-950M
تلفن 60 71 458 212 90+
وب سایت hotelalbatros.com
آدرس Küçük Ayasofya Mh., Çayıroğlu Sk No:1, 34122 Fatih

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آلباتروس استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =