پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل بکداس دلوکس استانبول

هتل بکداس دلوکس استانبول

هتل بکداس دلوکس استانبول(Bekdas Hotel Deluxe) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که شامل رستورانی در پشت بام با نمایی رو به دریای مرمر می باشد، این هتل نزدیک به دانشگاه استانبول قرار دارد و 5 دقیقه تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. خدمات اسپا در این هتل ارائه می شود.

پرسنل هتل بکداس آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما دریافت نموده و همواره در حال ارزیابی میباشند .امکانات رفاهی هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.

هتل بکداس استانبول داراي 97 اتاق مي باشد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اتاق های هتل بکداس دارای تهویه کننده هوا می باشند و کفپوش آنها موکت است. تمامی اتاق ها به اینترنت رایگان Wi-Fi دسترسی دارند ، تلویزیون و ماهواره نیز در اتاق ها موجود است. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.کارکنان هتل به آلمانی ،انگلیسی ،ترکی و روسی صحبت مي کنند.

خدماتی که در این هتل ارائه می شود شامل خشکشویی ، خدمات اتوکشی می شود که هزینه آنها باید جداگانه پرداخت شود. از طریق ایستگاه تراموا به راحتی می توانید به منطقه سلطان احمد بروید و از اماکن تاریخی و دیدنی نظیر مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی بازدید کنید. همچنین از این طریق می توانید به پل گالاتا و منطقه کاراکوی نیز برسید. محله فاتیح برای افرادی که به معماری ، بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

نام هتل Bekdas Hotel Deluxe
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 20min-7Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Laleli – Üniversite) 3min-200M
تلفن 82 36 638 212 90+
وب سایت bekdashoteldeluxe.com
آدرس Mimar Kemalettin Mahallesi, Mimar Kemalettin Mah. Derinkuyu Sok. 4, 34130 Fatih

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

هتل بکداس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بکداس دلوکس استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =