پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو استانبول (The Biancho Hotel Pera) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اغلو واقع شده و دارای رستوران، سرویس اینترنت بی سیم و پذیرش ۲۴ ساعته می باشد.

اتاق های هتل بیانچو استانبول مجهز به سیستم تهویه و سیستم امنیتی هستند و در اتاق ها میز کار و بار هم وجود دارد. اتاق ها دارای حمام هستند و در حمام حوله و دمپایی حمام و سشوار وجود دارد. هتل بیانچو استانبول دارای یک بار است که در آن انواع نوشیدنی ها و اسنک سرو می شود. هتل کارکنانی خونگرم دارد که به گرمی از میهمانان هتل استقبال می کنند. ایستگاه مترو Şişhane تا این هتل 290 متر و خیابان استقلال تا هتل بیانچو ۴۵۰ متر فاصله دارد.

با اقامت در هتل بیانچو پرا استانبول تا برج گالاتا و Neve Shalom Synagogue فقط یک دقیقه فاصله خواهید داشت. این هتل در نزدیک بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد. هتل دارای ۵۰ اتاق مبله ی شیک است که در آن ها یک بار کوچک و تلویزیون وجود دارد. اتاق ها دارای سرویس اینترنت و ماهواره هم می باشند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند. اتاق ها مجهز به سیستم امنیتی اند و سرویس دهی به اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

هتل بیانچو استانبول برای راحتی گردشگران دارای امکانات رفاهی از قبیل سرویس اینترنت، دربان و خدمات تور و بلیط می باشد. میهمانان هتل می توانند برای صرف نهار و شام به رستوران هتل بروند. هل دارای یک کافی شاپ و همچنین یک بار ۲۴ ساعته هم می باشد که انواع نوشیدنی ها در آن سرو می شود. از بین برخی از امکانات و خدمات هتل می تواند به رختشورخانه و پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ وسرویس ترانسفرفرودگاهی که برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه پرداخت کرد اشاره کرد.

نام هتل The Biancho Hotel Pera
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 20min-1.5Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişhane) 4min-290M
تلفن 26 26 265 212 90+
وب سایت bianchohotel.com
آدرس Evliya Çelebi, Sadi Konuralp Cd. No:1, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بیانچو پرا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =