سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول (Bilek Istanbul Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در فاصله ی 300 متری ایستگاه متروی لونت و مهمترین خیابان تجاری استانبول واقع شده است.

هتل ۹ طبقه Bilek ، در سال ۲۰۰۵ تأسیس شده و 117 اتاق دارد که ۱۸ تای آنها سوییت هستند.از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتاق، خشکشویی، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار دارد.

میهمانان با اقامت در این اتاق ها حس آرامش بخش حضور در خانه را تجربه خواهند کرد. تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، گاوصندوق، کانال های تلویزیونی ماهواره ای، مینی بار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته و خدمات بیدارباش تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل هستند.

رستوران فِلورا دارای بوفه صبحانه رایگان می باشد و همچنین انواع غذاهای بین المللی و غذاهای ترکی را در وعده شام سرو می کند. بار شیک و مدرن بِلَک نیز به صورت 24 ساعته به سرو انواع غذا و نوشیدنی می پردازد. هتل بیلِک دارای مرکز کسب و کار 24 ساعته، چهار اتاق برگزاری جلسات، باشگاه سلامتی و استخر سرپوشیده می باشد.

هتل بیلک استانبول در فاصله‌ ۱۰ کیلومتری از مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار (Lutfi Kirdar Congress and Exhibiton Centre) قرار دارد. مسجد سلطان احمد نیز در فاصله‌ ۱۵ کیلومتری از این هتل قرار دارد. مراکز خرید استانبول نیز فاصله‌ چندانی با این هتل ندارند. همچنین از هتل تا ایستگاه مترو تنها 350 متر فاصله است.

مراکز خرید متعددی از جمله مرکز خرید متروسیتی، مرکز خرید کانیون و مرکز خرید اوزدلیک پارک در چند قدمی هتل بیلک هستند. موزه مادام توسو استانبول از دیگر مکان های دیدنی نزدیک هتل بوده و فاصله فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل بیلک 38 کیلومتر می باشد.

نام هتل Bilek Istanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 14min-9Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Levent) 4min-350M
تلفن 24 20 324 212 90+
وب سایت bilekistanbul.com
آدرس Sultan Selim Mahallesi, Eski Büyükdere Cd. 33/A, 34415 Kâğıthane

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

هتل بیلک استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بیلک استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =