هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول(Istanbul Taximtown Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که تنها 400 متر با میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله داشته و با توجه موقعیت مکانی و امکانات بسیار خوبش همیشه پر از میهمان است.

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول  در سال 2007 میلادی در محدوده 400 متری میدان تکسیم بنا شده  و در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.هتل تکسیم تاون در 8 طبقه و در مجموع از 36 اتاق تشکیل شده است.

 اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند. ایستگاه تراموا ، قطار شهری و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد. همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان وجود دارد.

هتل تکسیم تاون استانبول برای راحت تر شدن اقامت میهمانان خود برای رفت و آمد آنها ترنسفر فرودگاهی ، همینطور کارکنانی با خدمات شبانه روزی به خصوص پذیرش 24ساعته در نظر گرفته است. هتل تکسیم تاون استانبول میتواند از کودکان شما نگهداری و پرستاری کند. از دیگر امکانات خوب و منحصر بفرد هتل تکسیم تاون استانبول برای میهمانان میتوان کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاق کار به همراه کامپیوتر متصل به اینترنت، سالن کنفرانس، سالن مراسمات، صندوق امانات و اینترنت بی سیم رایگان را نام برد.

رستوران هتل تکسم تاون غذاهای محلی ترکی و بین‌المللی را به صورت بوفه سرو می‌کند. رستوران های هتل تکسیم تاون انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای میهمانان در سه دو وعده غذایی ناهار و شام آماده میکند. همینطور کافه تی تی هتل بهترین شیرینی ها، کیک ها و قهوه و … را به عنوان عصرانه برای شما حاضر میکند.

امکانات هتل شامل:
رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات، صبحانه در اتاق، لاندری، نگهداری از اطفال هتل تکسیم تاون استانبول، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار و… می باشد.

با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی به برج گالاتا که دو کیلومتر از هتل فاصله دارد برسید. همینطور با چند قدم پیاده روی از برج گالاتا به مرکز خرید دمیرورن و مرکز همایش لطفی کردار میرسید. هتل تکسیم تاون هتل 600 متر با تنگه بسفر و با فرودگاه بین المللی استانبول  42 کیلومتر فاصله دارد.

نام هتل Taximtown Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 4min-350Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 4min-300M
تلفن 75 05 361 212 90+
وب سایت taximtownhotelistanbul.online
آدرس Şehit Muhtar, Tarlabaşı Blv No:60, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل تکسیم تاون استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =