هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول
هتل سوادیه استانبول (Hotel Suadiye Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه کادیکوی استانبول قرار دارد. 

هتل سوادیه استانبول مشرف به مناظر زیبایی از دریای مرمره و جزایر پرنس می باشد . هتل سودایه استانبول دارای 155 اتاق می باشد و برای میهمانان خود یک سالن کنفرانس را در نظر گرفته است. یکی از امکانات هتل خدمات نگهداری از کودکان می باشد. هتل سوادیه استانبول برای میهمانان خود یک صرافی در داخل هتل در نظر گرفته است و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارد. هتل دارای باشگاه ورزشی و سونا و سرویس اینترنت بی سیم است در اتاق های هتل تلویزیون و ماهواره وجود دارد. اتاق های لوکس هتل سوادیه استانبول دارای فضای نشیمن جداگانه هستند و مشرف به دریا و یا باغ می باشند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و مبله اند و در اتاق ها یک بار کوچک هم وجود دارد. هتل دارای مرکز تجاری و یک اسپا لوکس است و میهمانان هتل می توانند از یک ماساژ آرام بخش لذت ببرند.

هتل سودایه در خیابان معروف Bagdat واقع شده و این خیابان دارای فروشگاه ها و رستوران ها محلی و بین المللی مختلفی می باشد. صبحانه در هتل 4 ستاره سودایه به صورت بوفه سرو می شود و برای نهار و شام هم رستوران هتل منوی متنوعی ارائه می کند.

هتل سوادیه استانبول یک بار هم دارد که ۳ روز در هفته یک گروه موسیقی در آن اجرای زنده دارد. هتل دارای پارکینگ و سرویس کرایه اتومبیل می باشد. کارکنان هتل هم بهترین امکانات را در اختیار میهمانان هتل قرارمی دهند و در مورد نقاط توریستی اطراف هم قسمت خدمات تور هتل می تواند اطلاعاتی را در اختیار گردشگران قرار دهد. فرودگاه Sabiha Gokcen حدود ۳۰٫۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

هتل سودایه در سال ۱۹۶۰ ساخته شده و یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. هتل تا مرکز شهر ۷ کیلومتر فاصله دارد. با موقعیت مکانی خوبی که هتل دارد اقامت در آن دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کند. در هتل سوادیه استانبول بهترین امکانات و خدمات در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی در این هتل داشته باشند. هتل دارای 155 اتاق مبله و لوکس است. کف اتاق ها فرش شده و اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی هستند. هتل دارای امکانات تفریحی مثل سونا و باشگاه ورزشی و ماساژ و باغ هم می باشد. امکانات و خدمات هتل و هم چنین موقعیت مکانی عالی آن باعث شده تا این هتل یک هتل محبوب در بین گردشگران باشد.

امکانات هتل سودایه
امکانات هتل سوادیه استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، رستوران، گاو صندوق، سرویس کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، صرافی، سیستم گرمایش، لباسشویی، انبار بار و چمدان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر، خدمات خانه داری، سونا، بار، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، اتوکشی، مجهز به سیستم تهویه و… می باشد.

نام هتل Hotel Suadiye
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 24min-21.7Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (Bostanci) 31min-2.5Km
تلفن 24 84 445 216 90+
وب سایت hotelsuadiye.com
آدرس Suadiye Mahallesi, Suadiye Mh., Bağdat caddesi, Plaj Yolu Sokak No:25, 34740 Kadıköy

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سودایه استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =