پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول (The City Port Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه ی ینی کاپی  استانبول قرار دارد. منطقه ی تاریخی سلطان احمد در 2 کیلومتری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است.

هتل سیتی پورت استانبول ۱۱۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات بلیط، صندوق امانات، سالن اجتماعات، باغ و ماهواره اشاره کرد.کلیه اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و وای‌فای رایگان هستند. همچنین هتل مجهز به حمام ترکی و خدمات ماساژ است.

اتاق های شیک هتل د سیتی پورت شامل تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون ال سی دی و اینترنت بیسیم رایگان می شوند. برخی از اتاق ها چشم اندازی گسترده از دریا ی مرمره ارائه می دهند. تمامی اتاق های هتل مجهز به صفحه نمایش تخت و اینترنت رایگان می باشند. سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها کاملا مجهز است. اتاق های هتل د سیتی دارای مبلمان ، تلویزیون LCD ، اینترنت WIFI رایگان می باشد . اتاق های هتل بزرگ می باشند و دارای حمام مدرن با امکانات ویژه هستند. سوئیت های هتل دارای اتاق نشیمن به همراه وان در حمام می باشند .

رستوران مرمره هتل سیتی پورت به همراه تراس زیبایش یکی از دلنشین ترین بخش های این هتل است، جایی که می توانید از غذاهای ترکی مورد نظر خود لذت ببرید. این رستوران همچنین همه روزه با بوفه صبحانه در خدمت میهمانان می باشد. رستوران هتل د سیتی پورت به صورت سلف سرویس و سفارشی سرویس دهی می کند. می توانید هر روز از صرف صبحانه ی ترکی سلف سرویس در هتل لذت ببرید. کافه ی هتل د سیتی پورت انواع نوشیدنی ها و میانوعده ها را سرو می کند.

بیشتر اماکن و جاذبه‌های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی به فاصله کمی از هتل قرار دارند. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد که با استفاده از آن می‌توان به میدان تکسیم رسید.

این هتل برای یک کودک زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است.

نام هتل The City Port Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 18min-6.6Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Yenikapi) 5min-400M
تلفن 80 47 458 212 90+
وب سایت thecityporthotel.com
آدرس Katip Kasım, Sepetçi Selim Sk. No:66 D:No:66, 34130 Aksaray Merkez/Aksaray, Turkey

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

هتل سیتی پورت استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سیتی پورت استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =