پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر (Shangri-La Bosphorus, Istanbul) یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و با موقعیت مناسبی که دارد دسترسی آسانی به مکان های دیدنی استانبول که دیدن آن ها برای همه مسافران خالی از لطف نیست، فراهم می‌کند. امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل اطمینان سفری دلپذیر را برای مهمانان ایجاد کرده است.

اگر به قصد خرید به استانبول سفر می کنید هتل شانگری لا بسفر استانبول یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت شما است زیرا در نزدیکی این هتل مراکز خرید استانبول و پاساژ های بسیاری وجود دارد و با ۵ دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. این هتل که یکی از بهترین هتل های استانبول می باشد در منطقه بشیکتاش و ساحل بسفر واقع شده و فاصله اندکی تا موزه دریائی و کاخ دولما باهچه دارد. میدان تکسیم و مرکز شهر در ۲ کیلومتری هتل واقع شده اند. 

اتاق های هتل شانگری لا بسفر استانبول
هتل شانگری لا بسفر شامل ۱۸۶ اتاق می باشد که به سبکی مدرن و آسیائی دکور شده اند ومحصولاتی با تکنولوژی بالا در آن ها تعبیه شده است. اتاق های بزرگ هتل با تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی ۴۰ اینچ، اتو، ملافه های هایپو آلژری، گاوصندوق، میز کار، بطری آب رایگان، روزنامه، وای فای رایگان، روپوش و دمپائی مجهز شده اند و حمام مرمرین و مجهز به سیستم کف گرم شونده در دسترس است و امکانات تهیه اسپرسو فراهم شده است.

اتاق های هتل همگی عایق صوتی بوده و مکانی مناسب و ایده آل برای استراحت مهمانان می باشند همچنین بیشتر اتاق ها چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر را ارائه می دهند از امکانات دیگر اتاق ها می توان به لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان با برند معروف بولگاری اشاره کرد. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته است و نظافت به صورت روزانه انجام می شود. در کنار اتاق های استاندارد اتاق های ویژه نظیر سوئیت مخصوص عروس و تسهیلات ویژه معلولین نیز وجود دارد.

امکانات هتل شانگری لا بسفر استانبول
هتل شانگری لا بسفر که یکی از هتل های لوکس استانبول می باشد سعی بر این دارد با ارائه خدمات و امکانات در سطح استاندارد های جهانی مسافران بیشتری را به سمت خود جذب کند و تا حد بسیاری هم موفق بوده است.

این هتل دارای ۲ رستوران است که در رستوران لوکس IST TOO انواع غذا از سراسر دنیا آماده و طبخ می شود که می توان به غذا های ژاپنی، جنوب شرقی آسیا، مدیترانه ای و ترکی اشاره کرد. همچنین در رستوران شانگ پالاس انواع غذا های لذیذ چینی سرو می شود و مهمانان می توانند در سالن استراحت لابی از استاد چای کونگ‌ فو و بیش از ۱۰۰ مدل چای و کلوچه چینی لذت ببرند.

از امکانات تفریحی هتل شانگری لا بسفر می توان به مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامت، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، استخر کودکان و استخر سرپوشیده اشاره کرد که مهمانان می توانند با استفاده از این امکانات اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل داشته باشند.

خدمات این هتل ۵ ستاره عبارتند از: مرکز بیزنس ۲۴ ساعته، مرکز کامپیوتری، خودپرداز، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، سالن زیبایی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، دربان، اتاق های وی آی پی، سوئیت عروس، فروشگاه، سیستم گرمایشی، لاندری، اتوشویی، سالن کنفرانس، فکس و کپی، فروشگاه، سیستم امنیتی، اتاق هایی عاری از سیگار، آسانسور، امکانات ویژه معلولین و محوطه مخصوص سیگار.

نام هتل Shangri-La Bosphorus, Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 12min-2.9Km
فاصله تا ایستگاه تراموا(Akaretler) 2min-200M
تلفن 88 88 275 212 90+
وب سایت shangri-la.com
آدرس Sinanpaşa Mahallesi, Hayrettin İskelesi Sk. D:No.1, 34353 Beşiktaş

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =