پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول(Carlton Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. هتل کارلتون استانبول در سال ۱۹۹۰ ساخته و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است. تنها با ۲ دقیقه پیاده روی از هتل کارلتون استانبول می توانید به دیدن نقاط گردشگری معروفی مانند بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه استانبول بروید. موزه سنت صوفیا و همچنین بسیاری از بازارهای سنتی و مراکز خرید در نزدیکی این هتل زیبا قرار گرفته است.

خدمات رفاهی هتل کارلتون استانبول
تمام امکانات رفاهی هتل کارلتون استانبول، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل، وجود دارد با این حال با پرداخت هزینه اضافه می توانید از پارکینگ خود هتل هم استفاده کنید و این پارکینگ به صورت شبانه روزی باز است. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل در صورت پرداخت هزینه آن در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. می توانید حتی از خود هتل، ماشین کرایه کنید. برای خرید تور نیز، می توانید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. ورود به هتل کارلتون استانبول، از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخوی شما خواهد بود.

خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، صندوق امانات و دستگاه براق کننده کفش از خدمات این هتل می باشد. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی و میز پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. وجود آسانسور در هتل رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می کند و فضای در نظر گرفته شده برای افراد سیگاری به صورت عمومی و خصوصی، از دیگر خصوصیات این هتل می باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی از دیگر ویژگی های این هتل است. امکانات فکس و فتوکپی هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکانات تفریحی هتل کارلتون استانبول
صبحانه به همراه میوه در رستوران و کافی شاپ هتل کارلتون ارائه می گردد. بطری های آب معدنی هزینه دارد و اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. رستوران هتل هم بوفه داشته و هم منوی لاکارته دارد که غذاهای بسیار خوشمزه ای را در آن گنجانده است به عنوان نمونه، غذاهای ترکی و اروپایی برای ناهار و شام ارائه می شود. همچنین در منطقه ای که هتل کارلتون در آن قرار گرفته است پر از کافه ها و رستوران های مختلف است که شما مهمانان می توانید غذاهای محلی را در آنها امتحان کنید.

ویژگی هایی مانند ماساژ آرامش بخش، جکوزی، حمام آبگرم، سونا و سونا بخار جزو امکانات تفریحی هتل کارلتون استانبول است که می توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر برای استراحت به آنها مراجعه کنید.

شما مهمانان می توانید مشخصات تورهای شهر استانبول را از میز پذیرش دریافت کنید. حمام ترکی این هتل تجربه به یاد ماندنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

امکانات اتاق های هتل کارلتون استانبول
هتل کارلتون استانبول ۷۶ اتاق مهمان با قیمت مناسب تجهیزات مدرن آن ارائه می کند. حمام بزرگ این اتاق ها روزانه تمیز می شود که با تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام و دوش به صورت مجزا از هم، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی راحتی برای شما به ارمغان می آورد. دیوارهای دارای عایق صدای اتاق ها، میز کار و کف فرش شده اتاق ها، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، تلفن، سیستم بیدار کردن مهمانان، فضایی برای افراد سیگاری در اتاق ها، تلویزیون به همراه شبکه های اجتماعی از امکانات اتاق ها می باشد. حتی فضای نشیمن مجزایی در اتاق ها مشخص شده است.

 

نام هتل Carlton Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-5Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 3min-250M
تلفن 24 42 511 212 90+
وب سایت carltonhotelistanbul.com
آدرس Kemal Paşa Mah., Fevziye Cd. No:6, 34470 Vefa/Fatih/Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کارلتون استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =