هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول (Gezi Hotel Bosphorus) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در کنار مترو تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم قرار دارد.

هتل گزی بسفر که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است، در مرکز شهر استانبول، در کنار میدان تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم واقع شده است. خیابان استقلال در نزدیکی هتل گزی بسفرس استانبول است و این هتل به بسیاری از رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری استانبول نزدیک است. همچنین دارای یک رستوران و کافه مدیترانه ای است که دارای چشم انداز بسفرس با فضایی عالی است و با طراحی دوست داشتنی ترکیب شده است و غذای خوشمزه و نوشیدنی های مدرن در تراس را ارائه می دهد. باسفرس با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است و از نزدیکترین ایستگاه مترو ۱۰۰ متر فاصله دارد. کاخ دلما باهچه در ۱ کیلومتری هتل واقع شده و با مرکز کنگره Lutfi Kirdar 1.6 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی استانبول در ۱۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است، در حالی که فرودگاه سبیها ۳۱ کیلومتر از هتل دور است.

هتل گزی بسفر دارای 67 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، وای فای رایگان، کف چوبی، حمام مرمر و … می باشند و همه اتاق ها دارای چشم انداز زیایی از بسفر و پارک هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران ایتالیایی فیاما این هتل که طراحی و جوی گرم و صمیمی دارد انواع غذاهای خوشمزه را میل و از چشم انداز رویایی تنگه بسفر لذت ببرند. در این هتل اتومبیل اجاره داده می شود و برای انواع جاذبه های گردشگری استانبول بلیت ارائه می گردد. 

امکانات هتل گزی بسفر استانبول

امکانات تفریحی این هتل شامل سونا، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، آبگرم و مرکز سلامتی، باغ، محلی برای پیک نیک و مبلمان فضای باز نیز می باشد. کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان بنوشند.از دیگر امکانات هتل میتوان باشگاه، حمام ترکی، سونا، استخر، ماساژ، رستوران، بار، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی و …نام برد

نام هتل Gezi Hotel Bosphorus
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 5min-400M
فاصله تا ایستگاه مترو (Taksim) 4min-350M
تلفن 00 27 393 212 90+
وب سایت hotelalbatros.com
آدرس Gümüşsuyu Mahallesi, Mete Cd. No:34, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

هتل گزی بسفر استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گزی بسفر استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =