پارک اولوس استانبول

پارک اولوس استانبول

اگر می خواهید در گوشه ای بسیار دنج بنشینید و به تنگه بسفر استانبول خیره شوید بهترین انتخاب می تواند پارک اولوس استانبول(Ulus Parkı) باشد ، این پارک که بر بالای تپه ای به نام ارتاکوی قرار گرفته است توانسته با امکانات رفاهی و چشم انداز بی نظیری که برای افراد فراهم کرده به یکی از محبوب ترین پارک های استانبول تبدیل شود جایی که هر فردی برای کمی استراحت و خلوت به آن نیاز پیدا خواهد کرد.

پارک اولوس استانبول

پارک اولوس استانبول، مکانی دوست داشتنی برای گشت و گذار و عکاسی است. اگر خسته شدید و دلتان قدری نوشیدنی بر فراز شهر استانبول خواست، کافیست به کافه اولوس بروید و از گردش پارکی خود لذت ببرید. گرچه غذاهای کافه خیلی قابل توجه نیستند، اما ترکیب بسفر و درختان سبز غیر قابل اجتناب است. رستورانی نیز کمی پایین تر از تپه و درون پارک به چشم می خورد که با وجود قیمت های نسبتا بالا، اما غذای بسیار خوبی سرو می کند.

پارک اولوس استانبول

شاید بتوان گفت بهترین زمان برای بازدید از پارک اولوس درست پیش از غروب آفتاب باشد. در یک بعدازظهر بساط چای و قهوه را پهن کنید و از انوار نارنجی و سرخ خورشید لذت ببرید و درست کمی بعد، شهر استانبول و بسفر را غرق در نور خواهید یافت.

پارک اولوس استانبول

نحوه دسترسی به پارک اولوس استانبول

براي رفتن به اين پارك از تكسيم بايد سوار فوني كولر به كاباتاش شويد و بعد اتوبوس خط 58UL را سوار شويد و در ايستگاه çamlıtepe پياده شويد يا از تكسيم سوار خط DT2 شويد.

پارک اولوس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی پارک اولوس استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 9 =