گردشگری در محله نیشان تاشی استانبول

گردشگری در محله نیشان تاشی استانبول

محله نیشان تاشی استانبول ،خیابانی بی نظیر و شگفت انگیز با پوششی سنگ فرش و منحصر به فرد که در دل یکی از تاریخی‌ترین محله های استانبول جان گرفته است. وجود هر یک از مرکزهای خرید لوکس و شیک در کنار رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن، سبب گردیده است تا مجموعه‌ای از بهترین انتخاب‌های گردشگران به صورت یک جا و در یک مکان جمع شوند.

درواقع نیشان تاشی یکی از خیابان هایی است که وقتی حرف از مد و غذا در استانبول به میان آید خودنمایی می‌کند. این منطقه خرید لوکس و معتبر در استانبول به شما فرصت خریدهای مرغوب با برندهای اروپایی و برندهای ترکی را می‌دهد. وجود مراکز خرید زیبا و لوکس در خیابان نیشان تاشی، به عنوان عاملی مهم در عبور و مرور گسترده مردم و گردشگران شناخته می‌شود. برندهای برتر و مطرح دنیا با قیمت‌هایی مناسب و کیفیت بالا، در این مراکز بدون هر گونه محدودیتی عرضه می‌گردند تا شرایط خریدی لاکچری و متفاوت را برای خریداران به همراه آورند.شما می‌توانید یک روز از اقامت‌تان در تور استانبول را به گردش در این محله جذاب اختصاص دهید و از بهترین جاهای آن دیدن کنید. استانبول سرا در این مقاله به راهنمایی گردش یک روزه در خیابان نیشان تاشی استانبول می پردازد،با ما همراه باشید.

قهوه بخورید
هر رو صبح خیابان‌های نیشان تاشی میزبان کافه‌های شلوغ از جمعیت هستند. این که آیا می‌خواهید یک لیوان اسپرسو از کافی شاپ زنجیره‌ای بخرید و یا در کافه‌ای تخصصی قهوه‌ای اصیل دریافت کنید در اینجا انتخاب‌ها گسترده و بسته به سلیقه شماست. به علاوه نیشان تاشی محل عبور افراد معروف و سلیبریتی‌هاست بنابراین هیچ عجیب نیست که ماشین‌هایی مثل مازراتی و یا پاپاراتزی‌های سرگردان را اطراف خود ببینید.

کمی خرید کنید
نیشان تاشی با برخی از بهترین مارک‌های شناخته شده دنیا پوشیده شده که عاشقان خرید را به سمت خودش می‌کشاند. با این که انتظار می‌رود قیمت‌ها بالا باشد اما شما می‌توانید برای هر بودجه‌ای از مارک‌هایی مثل پرادا، روبرتو کاوالی، لویی ویتون، سالواتور فراگامو، گوچی، آرمانی، زارا و برخی نام‌های دیگر لباس و کیف و کفش پیدا کنید. البته فروشگاه‌های طراحان ترکی نیز ارزش بازدید را دارند. برای تجربه‌ای کامل از خرید فراموش نکنید به بیمن (Beymen) برند ترکی شناخته شده جهانی بروید.

چیزهای متفاوتی بخرید
نیشان تاشی فقط به لباس و مد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در این محله کتاب‌های هنری پیدا کنید و یا چیزهایی مثل عطر‌های منحصر به فرد، طلا و جواهرات زیبا، ادویه‌جات و نوشیدنی‌های مختلفی را برای خرید پیدا کنید. در واقع انتخاب این که چه چیی را در این محل بخرید کاملا بستگی به شما دارد.

غذای لذیذی را امتحان کنید
بعد از خریدهای بزرگ و خرج‌های مانده بر دست هیچ چیز به اندازه غذایی فوق‌العاده و لذیذ نمی‌تواند حال آدم را جا بیاورد. خوشبختانه در نیشان تاشی می‌توان بهترین غذاهای شهر را پیدا کرد. بیشتر رستوران‌های این محله طیفی از غذاهای بین‌المللی را عرضه می‌کنند. بنابراین اگر از خوردن کوفته‌ها و کباب‌ها خسته شده‌اید می‌توانید در این محله از غذاهای خوشمزه چینی، مکزیکی، فرانسوی یا ایتالیایی نوش جان کنید. با این همه برای خوردن یک صبحانه و یا شام معتبر ترکی انتخاب‌های شگفت‌انگیزی در محله وجود دارد.

از دسرهای خوشمزه امتحان کنید
بعد از خوردن غذا از دسرهای لذیذ استانبول و شیرین نوش جان کنید. از شیرینی فروشی‌های مسیرتان یک کیک تازه پخت بخرید و قدم‌زنان از خوردنشان لذت ببرید. البته باقلواهای ترکی نیز هرگز شما را ناامید نخواهند کرد. اما توصیه ویژه ما اینست که شکلات فروشی godiva را از دست ندهید. این شکلات فروشی زنجیره‌ای، شکلات‌های بهشتی استانبول را در دسترس عاشقان به دسر انرژی‌بخش قرار می‌دهد.

از یک گالری هنری دیدن کنید
وقتی می‌گوییم نیشان تاشی محله مد و لباس است یعنی می‌توان در آن هنر را پیدا کرد. در طول گردش‌تان با گالری‌های هنری روبرو می‌شوید. بد نیست داخل یکی از آن‌ها شوید و از قطعات هنری به نمایش در آمده دیدن کنید.

مسجد تشویکیه استانبول

مسجد تشویکیه استانبول(Teşvikiye Mosque) که توسط برادران بالیان طراحی شده سازه‌ای به سبک نئو باروک است و ستون‌های سفید جلوی این مسجد پیش از هر چیزی توجهات را به خودشان جلب می‌کنند. از مسجد تشوکیه برای برگزاری مراسم‌های مهم و ختم افراد مشهور استفاده می‌شود. بنای سفید مسجد به خودی خود زیباست و بازدید از آن خالی از اشکال است. به علاوه اگر تمایل داشتید می‌توانید مسیرتان را به سمت شیشلی کج کنید.

جاذبه های گردشگری محله شیشلی استانبول

کمی قدم بزنید

پیاده روی طولانی مدت در خیابان نیشان تاشی استانبول خسته کننده نیست. فضای دلچسب این خیابان، شاهکارهای هنری در ساخت مراکز خرید در آن، سنگ فرش‌های بدون نقص زمین، وسایل نقلیه عمومی مختلف برای رسیدن به این خیابان؛ همه و همه از جمله پارامترها و نقاط مثبت در این خیابان هستند که همه بازدیدکنندگان را با هر رنگ و نژادی جذب خود می‌نمایند

کریسمس به نیشان تاشی برگردید
از مهم‌ترین تاریخ‌هایی که خیابان نیشان تاشی استانبول را به مرکز توریست پذیر ممتازی تبدیل نموده است؛ شب‌های سال نو و زمان‌های پایان سال می‌باشد.
چرا که زیبایی صد چندان این خیابان در روزهای آخر سال، کلکسیونی از طرح و رنگ و نقش را گرد هم می‌آورد. همین‌طور می‌توان خیابان نیشان تاشی استانبول را مرکز اصلی رفت و آمده‌ای سلبریتی های این شهر عنوان نمود.به جمعیت داخل خیابان‌ها محلق شوید و از جشن و کنسرت‌های خیابانی لذت ببرید.

نحوه دسترسی به خیابان نیشان تاشی استانبول
استانبول بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده، ششمین شهر زیبا و توریستی در جهان می‌باشد. آماری که از افزایش استقبال در تور استانبول می‌توان به خوبی شاهد آن بود. در این میان وجود امکانات دسترسی به اماکن متعدد در این شهر و از جمله امکانات حمل و نقل عمومی، از مهم‌ترین پارامترهایی است که بر اساس آن امکان دسترسی از هر نقطه شهر به مکان مورد نظر وجود خواهد داشت.

خیابان نیشان تاشی استانبول به واسطه قرار گرفتن در منطقه‌ای قدیمی در شهر، از امکانات حمل و نقل بسیار خوبی برای مسافران برخوردار می‌باشد تا بدین واسطه بتوان خود را از هر نقطه شهر به این مکان فوق‌العاده رساند.

نقشه و موقعیت جغرافیایی خیابان نیشان تاشی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =