پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

معرفی فروشگاه های طراحی دکوراسیون داخلی در استانبول

معرفی فروشگاه های طراحی دکوراسیون داخلی در استانبول

استانبول شهر زیبای کشور ترکیه، شهر مرکزخریدها و بوتیک‌ها، شهر کافه‌ها و قهوه‌ها، شهر دورهمی‌ها، یکی از بهترین نقاط دنیا برای بازدیدها و خریدهاست.هر جای این شهر را که نگاه کنید زیبایی‌هایی را پیدا می‌کنید که می‌توانند در طراحی داخلی و چیدمان شرکت، ادارات و منازل الهام‌بخش شما باشند. اگر به فکر تعویض دکوراسیون منزل و یا خرید جهیزیه هستید با استانبول سرا همراه شوید تا با بهترین فروشگاه های طراحی دکوراسیون داخلی در استانبول آشنا شوید.

فروشگاه Hakan Ezer Mimarlik

این فروشگاه در چوکورچوما جایی که می‌توانید بهترین عتیقه‌فروشی‌های استانبول را پیدا کنید قرار دارد. هاکان ایزار جاییست که شما می‌توانید تلفیق زیبای اشیا قدیمی و جدید را در کنار یکدیگر پیدا کنید. در واقع شما چیزهای واقعا زیبا و منحصر به فردی را در این فروشگاه پیدا می‌کنید که با استفاده از قطعات مدرن در آن‌ها به هویتی جدید رسیده‌اند.

شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این فروشگاه دست کم چندین اقلام مناسب برای خرید پیدا می‌کنید تا به فضای منزل و تا کارتان اضافه کنید.

فروشگاه Hakan Ezer Mimarlik

آدرس: Kuloğlu, Faik Paşa Yokuşu No:5, 34433 Beyoğlu/İstanbul – Avrupa, Turkey

تلفن: 06 95 293 212 90+

سایت: hakanezer.com

فروشگاه Armaggan

ارمغان از فروشگاه‌های واقعا برجسته در استانبول است که اهالی هنر و طراحی داخلی به آن نگاهی ویژه دارند. شما در این فروشگاه می‌توانید تفسیرهای مدرنی از نقوش کلاسیک و سنتی پیدا کنید که با وجود برخی بارقه‌های مدرن همچنان مدرن و زیبا هستند و به خوبی در فضایی مدرن جا باز می‌کنند.

در واقع با توجه به طراحی‌های مدرن که به سمت و سوی مینیمالیستی می‌روند استفاده از لوازم این فروشگاه در برخی از نقاط خانه می‌تواند حس و حال جذابی در محیط اطراف ایجاد کنند. قطعات هنری این فروشگاه از هر دو امپراطوری آناتولی و عثمانی الهام گرفته که می‌توانید در گلدان‌های نقره‌ای، رومیزی‌ها و ظروف دردار سرو غذا مشاهده کنید.

فروشگاه Armaggan

آدرس: Mollafenari, Ç. Nuruosmaniye Cd. No:65, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: 33 44 522 212 90+

سایت: armaggan.com

فروشگاه Hamm

فروشگاهی که مشابه‌اش را خارج از کشور ترکیه و در برلین آلمان می‌توانید پیدا کنید. فروشگاهی که بیشتر کارهای هنرمندان صنایع دستی را به فروش می‌رساند و بیشتر روی چوب و مصنوعات آن کار می‌کند. اگر دوست دارید بخش عظیمی از منزل شما را تزئینات و مبلمان چوبی تشکیل بدهد به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول حتما به این فروشگاه تشریف ببرید. فروشگاهی که هم محصولات درجه یک برای فروش به شما دارد و هم ایده‌های خاص برای طراحی داخلی منزلتان.

فروشگاه Hamm

آدرس: Boğazkesen Caddesi No.71/A, Tophane

تلفن: 22 11 234 0533 90+

فروشگاه Som Interior

فروشگاهی که یک برادر و خواهر در استانبول آن را راه ‌اندازی کرده و اداره می‌کنند. فروشگاهی خاص که روی اجناس عتیقه و آهنی تمرکز دارد و توجه شما را به کلی چیزهای نوستالژیک و خاطره‌انگیز مانند انواع قفس‌ها جلب می‌کند. فروشگاهی که نه تنها برای طراحی منزل به شما ایده می‌دهد که برای طرای کافه نیز برای شما پیشنهادهای جالب توجه دارد. بازدید از این فروشگاه می‌تواند کلی برای شما هیجان آفرین باشد. چرا که بدون شک بعد از بازدید از این فروشگاه توجه شما به برخی از اجناس دور انداخته شده در زندگیتان جلب خواهد شد و بعد از این بازدید به همه‌ی اجناس دورریختی در خانه‌تان نگاهی جدید خواهید انداخت.

فروشگاه Som Interior

آدرس:

تلفن: 98 72 322 212 90+

سایت: sominterior.com

فروشگاه Bizon Studio

احتمالا بیزون استودیو در بین فروشگاه‌هایی که نام بردیم به دلیل داشتن تنوع بیشتر در وسیله‌های قابل حمل بیش از بقیه توجه‌تان را به خود جلب کند. بیزون یکی از بهترین فروشگاه‌های دکوراسیون منزل در سمت آسیایی استانبول است که لوازم سرامیکی، چوبی و فلزی ساخته شده توسط هنرمندان محلی را عرضه می‌کند. به علاوه صاحبان این کسب و کار جواهرات و مجسمه‌های زیبا را در طبقه زیرزمین فروشگاه می‌سازند و در فروشگاه‌شان به فروش می‌رسانند.

فروشگاه Bizon Studio

آدرس: Caferağa, Cemal Süreya Sk No 30, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: 02 87 345 216 90+

سایت: bizonstudio.com

فروشگاه Atölye11

کاراکوی یکی از محله‌های اصلی گردشی در استانبول است که تقریبا همه گردشگران از آن بازدید می‌کنند. این فروشگاه نیز در محله کاراکوی و در کلیسای قدیمی ارتدوکس قرار گرفته و پر از اشیا جذاب و طرح‌های رنگارنگ هنرمندان و طراحان محلی پر شده است. کوسن‌های متنوع چاپی، انواع مبلمان، و اشیا تزئینی منحصر به فرد از اصلی‌ترین چیزهایی هستند که پیدا می‌کنید.
فروشگاه Atölye11

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Mumhane Cd. No:97, 34000 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: 61 67 272 212 90+

سایت: atolye11.com

فروشگاه Onsekiz

این فروشگاه به صورت انحصاری به طراحی نور و نورپردازی در انواع دکوراسیون‌ها و ساختمان‌های مختلف می‌پردازد. مخصوصا در مورد پروژه‌های تجاری به عنوان یک طراح می‌توانید گزینه‌های بسیار خوبی را پیدا کرده و سفارش دهید. اما در ابعاد کوچک‌تر هم برای نورپردازی منزل، آشپزخانه و سالن پذیرایی نیز انتخاب‌های جذابی برای شما وجود دارد که حمل و نقل آنان هم خیلی دشوار نیست. اما نکته حائز اهمیت در این فروشگاه لامپ‌های مربوط به دهه‌های ۳۰ تا ۷۰ است که به صورت دست دوم و کاملا منحصر به فرد عرضه می‌شوند.

فروشگاه Onsekiz

آدرس: Firuzağa, Çukur Cuma Cd. 49/C, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: 60 49 243 212 90+

سایت: 18istanbul.com

فروشگاه Amorf Woods

فروشگاهی که در آن می‌توانید کاسه، بشقاب و به طور کلی ظروفی تراشیده شده از چوب را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. این فروشگاه یکی از مکان‌هایی است که در میان گردشگران بسیار طرفدار دارد و همواره یکی از مکان‌های مناسب این شهر برای خرید سوغات است.
فروشگاه Amorf Woods

آدرس:

تلفن: 68 41 269 533 90+

فروشگاه Archiv

فروشگاهی که در آن می‌توانید انواع مبلمان و صندلی‌های ایتالیایی، هلندی، سوئدی و آلمانی را ببینید و ایده بگیرید. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید مبلمان را خریداری کنید تا بعد به وسیله‌ی پست آنها را برای شما بفرستند به هرکجای دنیا که هستید.

آدرس: Şahkulu, Serdar-ı Ekrem Cd. No: 19, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 3 =