پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه بین المللی هنر و آثار هنری استانبول

نمایشگاه بین المللی هنر استانبول

نمایشگاه بین المللی هنر استانبول (Artist, İstanbul Art Fair) از تاریخ 11 الی 19 آبان ماه 1398 ددر نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

یکی از نمایشگاه‌هایی که هر ساله هزاران نفر از اهل هنر و کلکسیون داران را گرد هم می‌آورد نمایشگاه آثار هنری و عتیقه جات ARTIST استانبول می‌باشد که به صورت سالانه در ماه نوامبر در مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار می‌شود.

خیلی از افراد همواره به دنبال آن هستند که آثار هنری هنرمندان مختلف از سراسر جهان را در یک مکان ببینند و همچنین امکان مبادله و خرید عتیقه جات و کالاهای هنری قدیمی را داشته باشند. نمایشگاه آثار هنری و عتیقه جات استانبول این امکان را هر ساله برای عده بسیار زیادی از کلکسیون داران و علاقه‌ مندان به هنر امکان پذیر می‌کنند.

نمایشگاه هنر استانبول مکانی است که هنرمندان از سراسر جهان در آن حضور پیدا کرده و آثار هنری خود را که شامل نقاشی‌ها و مجسمه‌های متعدد می‌باشد، به نمایش می‌گذارند و از طرفی تمام کلکسیون دارهای جهان به خصوص از اروپا با حضور خود در این نمایشگاه به خرید و فروش کالاهای عتیقه خود می‌پردازند و آن‌ها را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه آثار هنری استانبول مکانی عالی برای شرکت و بازدید افراد هنرمند و علاقه مند به هنر می‌باشد که تمام آثار هنری در راهروهای منظم در طول نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری و عتیقه جات ARTIST استانبول که هر ساله به طور معمول در ماه نوامبر برگزار می‌شود هم زمان با نمایشگاه کتاب استانبول برگزار می‌شود که شما می‌توانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه آثار هنری و عتیقه جات ARTIST استانبول از نمایشگاه کتاب بازدید کنید.

نمایشگاه ARTIST استانبول در سال 2019 بیست و نهمین رویداد خود را در سالن‌های نمایشگاهی TUYAP تجربه خواهد کرد.

تاریخ برگزاری 11 الی 19 آبان 1398 – (10-2 نوامبر 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت هنر و آثار هنری
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =