نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول (Beauty Eurasia) از تاریخ 29 الی 31 خرداد ماه 1399 در محل مرکز تجارت جهانی استانبول(ifm) در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول یکی از مهم ترین و معتبرترین رویدادها دربخش زیبایی، مو و لوازم آرایشی در کل منطقه اوراسیا بحساب می آید. متخصصان این صنعت پیشرو هر ساله در استانبول گرد هم می آیند تا آخرین پیشرفت های بدست آمده در بخش زیبایی را به نمایش بگذارند. این رویداد فرصتی ایده آل برای غرفه داران فراهم می کند تا با خریداران بالقوه ملاقات کنند و فرصت های تجاری جدیدی ایجاد نمایند.

انتظار می رود که در نمایشگاه Beauty Eurasia استانبول ٦٠٠ شرکت از ٦٠ کشور مختلف و ١٢ هزار بازدید کننده از ١٠٥ کشور حضور یابند، زیرا این نمایشگاه نقش بزرگی در صادرات و اقتصاد لوازم آرایشی ترکیه بازی می کند.

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول به عنوان یکی از نمایشگاه های پیشروی جهان در صنعت لوازم آرایشی، جدیدترین محصولات و نوآوری ها را به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان ارائه می دهد.

تاریخ برگزاری 29 الی 31 خرداد 1399-(21-18 ژوئن 2020)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت محصولات آرایشی و زیبایی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت beautyeurasia.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =