هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو استانبول (The Biancho Hotel Pera) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اغلو واقع شده و دارای رستوران، سرویس اینترنت بی سیم و پذیرش ۲۴ ساعته می باشد.

اتاق های هتل بیانچو استانبول مجهز به سیستم تهویه و سیستم امنیتی هستند و در اتاق ها میز کار و بار هم وجود دارد. اتاق ها دارای حمام هستند و در حمام حوله و دمپایی حمام و سشوار وجود دارد. هتل بیانچو استانبول دارای یک بار است که در آن انواع نوشیدنی ها و اسنک سرو می شود. هتل کارکنانی خونگرم دارد که به گرمی از میهمانان هتل استقبال می کنند. ایستگاه مترو Şişhane تا این هتل 290 متر و خیابان استقلال تا هتل بیانچو ۴۵۰ متر فاصله دارد.

با اقامت در هتل بیانچو پرا استانبول تا برج گالاتا و Neve Shalom Synagogue فقط یک دقیقه فاصله خواهید داشت. این هتل در نزدیک بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد. هتل دارای ۵۰ اتاق مبله ی شیک است که در آن ها یک بار کوچک و تلویزیون وجود دارد. اتاق ها دارای سرویس اینترنت و ماهواره هم می باشند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند. اتاق ها مجهز به سیستم امنیتی اند و سرویس دهی به اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

هتل بیانچو استانبول برای راحتی گردشگران دارای امکانات رفاهی از قبیل سرویس اینترنت، دربان و خدمات تور و بلیط می باشد. میهمانان هتل می توانند برای صرف نهار و شام به رستوران هتل بروند. هل دارای یک کافی شاپ و همچنین یک بار ۲۴ ساعته هم می باشد که انواع نوشیدنی ها در آن سرو می شود. از بین برخی از امکانات و خدمات هتل می تواند به رختشورخانه و پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ وسرویس ترانسفرفرودگاهی که برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه پرداخت کرد اشاره کرد.

نام هتل The Biancho Hotel Pera
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 20min-1.5Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişhane) 4min-290M
تلفن 26 26 265 212 90+
وب سایت bianchohotel.com
آدرس Evliya Çelebi, Sadi Konuralp Cd. No:1, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بیانچو پرا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =