پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول (Lampa Design Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه شیشلی واقع شده و تنها 2 کیلومتر تا مرکز کنفرانس و نمایشگاهی استانبول فاصله دارد.

هتل لامپا دیزازین استانبول با پنل های خورشیدی تجهیز شده اند. هتل لامپا دارای محیط گرم و دوستانه است و دارای موقعیت مکانی بسیار خوب برای مهمانان می باشد. از هتل تا مرکز خرید جواهیر 5 دقیقه پیاده فاصله است و برای رسیدن به خیابان نیشان تاشی هم باید 900 متر مسیر طی کنید. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد.

همه اتاق های هتل لامپا دیزاین دارای تلویزیون صفحه تخت می باشد. بعضی از اتاق ها دارای بخش نشیمن مجزا می باشند. حمام خصوصی هر اتاق دارای یک دوش ثابت و یک دوش متحرک می باشد. امکانات رفاهی استفاده شده در هتل با دقت زیاد از بین کالاهای شرکت Bigelow انتخاب شده است. لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و دمپایی نیز برای راحتی مهمانان ارائه می شود.

رستوران لامپا لَب در محیطی شبیه به گلخانه صبحانه ارائه می دهد و مهمانان می توانند در طول روز در این رستوران به کار یا استراحت بپردازند. مهمانان هتل لامپا دیزاین می توانند در رستوران لامپا لب از صرف صبحانه ی لذیذ و قهوه عصرانه در محیطی زیبا لذت ببرند.

لامپا لب شامل پاسیو ی روباز، فضا ی کار با اینترنت بیسیم رایگان و فضای روباز اختصاص داده شده به استعمال دخانیات است. همچنین لابی هتل لامپا دیزاین نوشیدنی های تازه ی رایگان سرو می کند.

بخش پذیرش هتل 24 ساعته خدمات رسانی می کند. خدمات خشکشویی، اتوشویی و لباسشویی در صورت درخواست مهمانان انجام خواهد شد.

بیمارستان Acibadem Taksim در فاصله 3 کیلومتری هتل قرار دارد در حالی که بیمارستان آمریکایی استانبول در 1.3 کیلومتری آن واقع شده است. ایستگاه متروی شیشلی تنها 600 متر تا هتل فاصله دارد که دسترسی ساده به جاذبه های گردشگری استانبول مانند میدان تکسیم، محله سلطان احمد و.. به مهمانان می دهد.

فرودگاه بین المللی استانبول در فاصله 40 کیلومتری هتل لامپا دیزاین قرار دارد.

نام هتل Lampa Design Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 18min-3.3Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişli) 8min-650M
تلفن 34 34 230 212 90+
وب سایت lampahotel.com
آدرس 19 Mayıs, Opr. Raif Bey Sk. No:35, 34260 Şişli

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

هتل لامپا دیزاین استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لامپا دیزاین استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =