هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول (Istanbul Marnas Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در مرکز منطقه مرمره استانبول و در ۲٫۲ کیلومتری مسجد ایوب سلطان واقع شده است.

هتل مارناس استانبول دارای تراس و منظره دریا می باشد. هر اتاق دارای امکانات کامل است و در این هتل امکاناتی از قبیل تجهیزات ورزش های دوچرخه سواری را ارائه می دهد، مهمانان همچنین می توانند در صورت درخواست ماشین کرایه کنند. مرکز کنگره هالیک در فاصله ۲٫۸ کیلومتری از هتل است و مسجد سلیمانیه در ۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است.

خدمات رفاهی هتل ۴ ستاره مارناس شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و اتاق جلسه با هزینه اضافه به همراه مرکز تجاری که امکان دسترسی به آن به راحتی برای مهمانان هتل فراهم است و امکان استفاده از پارکینگ که بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد می باشد. علاوه بر این، پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد، دسترسی به امکانات ورزشی نیز به صورت ۲۴ ساعته امکانپذیر است، خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه و راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد و دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) است.

کارکنان هتل Marnas استانبول به زبان های انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به قهوه و چای و تلویزیون در مناطق عمومی هتل نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

امکانات تفریحی هتل مارناس استانبول شامل آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، سولاریوم (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، سونا (هزینه اضافی)و حمام عمومی (هزینه اضافی) می باشد و علاوه بر این، تجهیزات دوچرخه سواری هم از امکانات ورزشی این هتل است که مهمانان می توانند همزمان با اقامت در این هتل نیز به ورزش بپردازند. همچنین دارای یک کافه می باشد که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند. صبحانه بوفه ای در هر روز در اختیارتان قرار می گیرد و رستوران هتل نیز به مهمانان هتل خدمات ارائه می دهد و خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

هتل مارناس استانبول دارای ۷۰ اتاق می باشد که همه اتاق ها امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا، روزنامه های رایگان و دسترسی به اینترنت وای فای با هزینه اضافی را دارا می باشند. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه می گردد.

نام هتل Marnas Hotel Bayrampaşa
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 12min-18Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Bayrampaşa) 15min-1Km
تلفن 09 09 501 212 90+
وب سایت marnashotels.com
آدرس Yenidoğan, Abdi İpekçi Cd. no: 14 D:16, 34040 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

 هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

هتل مارناس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل مارناس استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =