پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
هتل گرند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول(Hotel Grand Washington) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه فاتیح استانبول واقع شده و با ارائه دو استخر روباز و سرپوشیده، متفاوت از دیگر هتل های استانبول عمل کرده است.

پیدا کردن هتلی که هم به مراکز فرهنگی، تاریخی، تجاری نزدیک بوده و هم خدمات خوبی را ارائه دهد کمی دشوار است اما غیر ممکن نیست. یکی از این هتل‌ها که موقعیت ایده‌آلی دارد و در واقع همین موقعیت ایده‌آل به نقطه قوت و محبوبیت آن تبدیل شده، هتل گرند واشنگتن است. هتل گرند واشنگتن در مرکز بخش تاریخی استانبول قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مراکز فرهنگی، تاریخی، تجاری و تفریحی دارد.

تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل گرند واشنگتن در سال ۲۰۱۲ مورد بازسازی قرار گرفته و بسیاری از امکانات و تجهیزات آن نوسازی شده‌اند. نزدیک بودن به جاذبه‌ها و مراکز خرید میهمانان را ترغیب می‌کند تا وقت بسیاری را به بازدید و گشت و گذار سپری کنند و در نهایت با تنی خسته به هتل بازگردند. اما هتل گرند واشنگتن اجازه نمی‌دهد تا این خستگی بر میهمانانش غلبه کند در نتیجه با استخری روباز نشاط و آرامش را به میهمانان خود بازمی‌گرداند.

میهمانان هتل گراند واشنگتن پس از شنا در استخر روباز و یا گرفتن حمام آفتاب می‌توانند از خدمات دیگری چون حمام بخار، حمام ترکی و ماساژ استفاده کنند.

هتل گرند واشینگتن استانبول، دارای چندین رستوران و کافه است. رستوران مارمارا در طبقه هفتم هتل، با چشم اندازی متفاوت از دریای مرمره و جزیره پرنس، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد.

باتوجه به اینکه هتل در منطقه تاریخی استانبول واقع شده است مهمانان می‌توانند از جاذبه های گردشگری استانبول بسیاری مانند ستون کنستانتین، بازار ادویه (بازار مصری ها)، مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا  در فاصله کمتر از ۴ کیلومتری بازدید کنند.

میدان تکسیم و خیابان استقلال نیز در نزدیکی هتل واشنگتن هستند و امکان یک گردش روزانه برای خرید و قدم زدن در بین مراکز خرید متنوع را فراهم می‌کنند. .

نام هتل Hotel Grand Washington
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-6.3Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 3min-240M
تلفن 71 63 511 212 90+
وب سایت grand-washington.com
آدرس Kemal Paşa Gençtürk Caddesi & Ağa Yokuşu Sok. No:6, 34134 Fatih/İstanbul, Turkey

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

هتل گراند واشنگتن استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند واشنگتن استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =