بهترین خیابان های خرید در استانبول

بهترین خیابان های خرید در استانبول

هنگامی که کلمات خرید و استانبول در کنار هم می آید معمولا در ذهن مردم بازارهای بزرگ و خیابان های پر پیچ و خم شکل می گیرد که بازاری از فرش ها و ادویه های محلی را به ذهن می آورد. با این حال اگر از شلوغی های بازار بزرگ استانبول و بازارهای محلی استانبول فراری هستید، این شهر می تواند به شما گزینه های دیگری را نیز ارائه کند. از مغازه های قدیمی تا فروشگاه های رده بالا را می توانید اینجا ببینید و معروفترین خیابان ها برای خرید در استانبول را پیدا کنید. استانبول سرا بهترین خیابان های خرید در استانبول را برای شما معرفی میکند تا با توجه به روحیه و نیاز خود بدانید که زمان خود را چگونه سپری نمایید.

خیابان استقلال
خیابان استقلال که از میدان تکسیم به سمت تونل می‌رود یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های خرید در شهر است که همیشه جمعیت و شلوغی زیادی را به خودش می‌بیند. هر اسم تجاری که فکرش را می‌کنید از برندهای خارجی تا تولیدی‌های معتبر داخلی را در این محدوده می‌توانید پیدا کنید. استقلال دارای بسیاری از خیابان‌های فرعی جذاب و پاساژهای کوچک است که در حین کاوش و تماشا بد نیست گهگاهی نگاهی به داخل آن‌ها نیز بیاندازید. یکی از مواردی که حتما باید سری به آن بزنید بازار فضای باز بی‌اغلو (Balık Pazarı) است که برخی از مواد غذایی منحصر به فرد و باکیفیت را عرضه می‌کند. در چند قدمی پاساژ چیچک یک طاقی تاریخی مربوط به سال ۱۸۷۶ وجود دارد که بد نیست از آن هم دیدن کنید. اگر از راه رفتن خسته شدید سوار ترموای قرمز و مشهور این خیابان شوید و استابول را از داخل آن تماشا کنید.

خیابان استقلال استانبول

آدرس: İstiklal Caddesi, Beyoğlu, Istanbul, Turkey

خیابان سنگی کوچک سردار اکرم
اگر همیشه از دیدن خیابان‌های قدیمی و سنگ‌فرش اروپایی لذت می‌بردید با رفتن به این خیابان سنگی کوچک که در نزدیکی برج گالاتا واقع شده می‌توانید لذت قدم زدن در نقطه‌ای تاریخی و دیدنی را بچشید. این خیابان احتمالا یکی از بهترین نقاط خرید در استانبول است که می‌توانید به آن بروید. البته شما در این خیابان به طور عمده با برندهای بزرگ و جهانی روبرو نخواهید. در واقع این خیابان به خاطر بوتیک‌هایش است که به شهرت رسیده است. شما می‌توانید تی‌شرت‌های جذاب و جوانانه را در فروشگاه Les Benjamins، لوازم سوغاتی و سرگرمی را در Lunapark، سالن نمایشگاه طراح ترکی Arzu Kaprol، عتیقه‌جات در Kashif Sofa، و بوتیک دوست داشتنی Atelier ۵۵ را در این خیابان پیدا کنید. هر زمان احساس خستگی و گرسنگی کردید به کافه مروا بروید و از کیک‌های خانگی شکلاتی خوشمزه نوش جان کنید. اگر هم دوست داشتید ساعتی را بی‌هدف استراحت کنید جایی بهتر از تراس هتل جورج برای نوشیدنی خوشمزه با دید عالی از شهر پیدا نخواهید کرد.

 خیابان سردار اکرم استانبول

آدرس: Serdar-ı Ekrem Caddesi, Galata, Istnabul, Turkey

خیابان بغداد
همه ما می‌دانیم که بخش اروپایی استانبول بار اصلی گردشگری، اقتصاد و جاذبه‌های دیدنی را بر دوش خود می‌کشد و قسمت آسیایی جوی آرام‌تر دارد اما این اصلا بدان معنی نیست که شما در این قسمت از هیچ موهبتی بهره‌مند نخواهید شد. خیابان بغداد به عنوان اصلی‌ترین خیابان خرید در این بخش از شهر آخر هفته‌ها میزبان جمعیت زیاد مردم گردشگر و محلی می‌باشد. شما می‌‌توانید در این خیابان قدم بزنید، از مغازه‌ها دیدن کنید و خریدهای خوبی را با قیمت‌های مناسب انجام دهید. در انتهای دیگر این خیابان شما به دریا می‌رسید که بعد از یک روز پر از پیاده‌روی، رفتن به سمتش راهی مناسب برای استراحت به نظر می‌رسد. همنطور که بغداد را به سمت پایین می‌آیید متوجه تغییر خیابان از لوکس به متوسط می‌شوید. به همین دلیل است که همه سلیقه‌ها و بودجه‌ها می‌توانند در بغداد خرید کنند.

خیابان بغداد

آدرس: Bağdat Caddesi, Kadıköy, Istanbul, Turkey

عبدی ایپکچی
محله نیشان تاشی یکی از بخش‌های مدرن و لوکس استانبول است که به دلیل فضای امروزی‌اش طرفداران خاص خودش را دارد. شما در این محله نمایشگاه‌های طراحان بین‌المللی و داخلی، فروشگاه‌های آنچنانی و بوتیک‌های مینیمالیستی چشمگیر را پیدا خواهید کرد. شما در این بخش از استانبول نامی‌ترین برندها مثل Prada، Vakko، Beymen و همچنین Louis Vuitton را در کنار مارک‌های لوکس ترکیه چیدا خواهید کرد. اگر قیمت این ناحیه برای شما زیادی بالا بود می‌توانید به سمت تشوکیه بروید و خریدهای مناسبی را قیمت‌های پایین‌تر انجام دهید تا هم لحاظ کیفی خیال‌تان جمع باشد و هم متحمل هزینه‌های بیش از توان نشوید. در این محله نیز برندهایی مثل   Zara، Massimo Dutti و Scotch & Soda را در دسترس خواهید داشت.

خیابان عبدی ایپکچی

آدرس: Abdi İpekçi Caddesi, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

چوکورجوما
محله چوکورچوما بزرگ‌ترین خیابان عتیقه‌فروشی استانبول برای علاقه‌مندان به لوازم قدیمی و کلاسیک شناخته می‌شود که با خانه‌های نئوکلاسیک به جا مانده از سال‌های گذاشته حس و حال فوق‌العاده‌ای را منتقل می‌کند. در خیابان‌های پر پیچ و خم منطقه کاوش کنید و از بوتیک‌های عجیب و غریب و همچنین موزه بی‌گناهی استانبول، که خیلی خوب زندگی گذشته استانبول را به تصویر کشیده دیدن کنید. بهترین فروشگاه‌های اطراف این منطقه شامل A La Turca، Modern Tarih، Objects Desire و Asli Gunşiray می‌شوند. احتمالا وقتی بی‌هدف در مسیرهای منطقه به کاوش و گردش مشغول هستید با کافه کوما برخورد می‌کنید که استانبول سرا پیشنهاد میکند حتما به آن بروید و از پنکیک‌های خوشمزه نوش جان کنید.

چوکورجوماآدرس: Çukurcuma Caddesi, Beyoğlu, Istanbul, Turkey

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =