پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حضور فعال شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه پلاست استانبول

حضور فعال شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه پلاست استانبول

نمایشگاه پلاست اوراسیا ۲۰۱۹ استانبول در ۱۱ سالن و در دو بخش مواد خام و ماشین آلات صنعتی با حضور ۱۰۴۸ شرکت در حوزه پلاستیک از 13 الی 16 آذر ماه 1398 در نمایشگاه بین المللی تویاپ برگزار گردید.

حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه محسوس است به طوری‌که در ورودیه نمایشگاه نام ایران در کنار دو کشورچین و هندوستان جدایی از باقی کشورها به عنوان اسپانسرهای اصلی به چشم می خورد. ۳۲ شرکت ایرانی به همراه ۳ انجمن ملی پلیمر، مستربچ و صنایع پلاستیک همگن نمایندگان ایران در اورسیا پلاست استانبول هستند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بولنت اونال مسئول برگزاری نمایشگاه، یاووز اراغلو رئیس هیات مدیره PAGEV و حسن بیوک دد معاون وزیر صنایع کشور ترکیه سخنرانی کردند.

بولنت اونال به اهمیت صنعت پلاستیک اشاره کرد و گفت: «ابعاد پلاستیک و پلیمر در زندگی مردم از حیات تا ممات را در برمیگرد تا جاییکه بسیاری از محصولات پزشکی بستگی صد در صدی به پلیمر دارد.»

در ادامه یاووز اراغلو رئیس هیات مدیره PAGEV دنیای بدون محصولات پلاستیکی را امکان پذیر دانست و بیان کرد: «وجود چنین دنیایی برای ما هزینه‌های بسیار زیادی خواهد داشت به عنوان مثال جایگزینی بطری‌های پلیمری آب با بطری‌های شیشه‌ای افزایش ۱۰ برابری قیمت بطری‌های آب را به همراه خواهد داشت.»

نکته قابل توجه این نمایشگاه حضور ۶ شرکت دانش بنیان در غرفه مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران ترکیه است که نسبت به ارائه توانمندی‌های خود اقدام کردند، شرکت‌های پارسا پلیمر شریف، شرکت فن آور آمیزه پیشرفته، شرکت پادنا پلیمر، شرکت بن افزار، شرکت نیرومند پلیمر پارس و شرکت آریا پلیمر پیشگام شرکت‌هایی هستند که با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای شناخت بازارهای جهانی و افزایش صادرات در این نمایشگاه حضور یافته اند.

گزارش تصویری نمایشگاه پلاست اوراسیا ۲۰۱۹ استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =