رستوران ایرانی مژگان در استانبول

رستوران ایرانی مژگان در استانبول

سفر به ترکیه در هر یک از فصل‌های سال؛ تجربه‌ای خاص و متفاوت را از یک اروپای کوچک به نمایش خواهد گذاشت. تجربه‌ای که بر اساس معیارهای گردشگران، می‌توان شاهد تفاوت‌هایی در دل آن بود.

رستوران‌های استانبول هم چون بسیاری از کشورهای دیگر، انواع غذاهای مخصوص به اقلیم و منطقه خود را طبخ می‌نمایند و این در حالی است که غذای ایرانی ذائقه‌ای جهانی خواهد داشت و به سادگی می‌توان شاهد استقبال جهانیان از غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی بود. بر این اساس رستوران مژگان در استانبول با هدف طبخ غذایی اصیل و ایرانی آغاز به کار نموده است.

مهم ترین ویژگی رستوران مژگان نزدیکی رستوران به میدان تکسیم به عنوان قلب تپنده استانبول است. از این رو دسترسی به رستوران و انتخاب آن به عنوان محیط سرو غذا، به سادگی میسر خواهد شد.

رستوران مژگان در استانبول فضایی لوکس با نور پردازی و گرمای ایرانی داشته و از این حیث به محیط رستوران‌های ایرانی بسیار نزدیک می‌باشد. به علاوه چیدمان و صندلی‌ها به گونه‌ای است که محدودیتی برای سنین کم نیز وجود نخواهد داشت.

مدیریت رستوران مژگان در اختیار شخصی ایرانی می‌باشد و از این حیث سرویس دهی کارکنان این مکان نیز هم گام با نیاز گردشگران در سطحی مطلوب عملی خواهد گردید.

رستوران ایرانی مژگان در قلب استانبول میدان تکسیم با موسیقی زنده پذیرای شما میباشد.

آدرس Gümüşsuyu Mahallesi, Kocatepe, mahalesi-abdolhakhamit cad-no:، Tak-ı Zafer Cd. 19A، 34437 Beyoğlu
تلفن 00 82 533 212 90+
ساعت کار
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد

 

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی رستوران ایرانی مژگان استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه دسر مگنولیا ترکیه با طعم باقلوا (آموزش تصویری)

طرز تهیه تصویری مگنولیا با طعم باقلوا دسر مگنولیا خوشمزه و مجلسی از دسرهای محبوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =