رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول (Vogue Restaurant & Bar) یکی از بهترین رستوران های استانبول است که اگر قرار باشد با کسی در استانبول قرار ملاقات بگذارید، می توانید او را به رستوران وگ دعوت کنید. این رستوران که در مرکز شهر استانبول واقع شده است، نه تنها نمای تماشایی و بی‌نظیری را از شهر استانبول به شما عرضه می‌کند، بلکه فضای ساکت و آرامش‌بخشی را برای قرارهای کاری و عاشقانه در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید که رستوران وگ استانبول Istanbul vogue restaurant پس از تأسیس در سال ۱۹۹۷، در مدت زمان کوتاهی پیشرفت کرد و به یکی از محبوب‌ترین، دل‌نوازترین و خوش‌نماترین رستوران‌های استانبول مبدل گشت.

از آنجایی که رستوران وگ در نوک برج مرتفع پلازای بشیکتاش واقع شده است، شما برای چشیدن غذای دل‌چسب آن باید ابتدا به نوک برج مرتفع پلازای بشیکتاش رفته و پس از آرمیدن در صندلی راحت خود، غذا و نوشیدنی خود را از منوی بلندبالای این رستوران برگزینید. خواهید دید که گارسون رستوران در کسری از ثانیه غذای منتخب شما را سرو کرده و شما را در خلوت خود با غذای دلچسب و نمای حیرت‌انگیزی از شهر استانبول تنها خواهد گذاشت.

گفتنی است که علاوه بر کیفیت و تنوع غذاهای ارائه‌شده در منوی اصلی، شما می‌توانید از سوشی‌بار رستوران وگ، سوشی مناسب با ذائقه خود را از طیف وسیعی از سوشی‌های خوشمزه و لذیذ انتخاب کرده و لذت چشیدن غذای آسیایی را در شهر استانبول تجربه کنید. همچنین سرآشپزان این رستوران، منتخبی از پیش‌غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای را به شما عرضه می‌کنند تا دست‌پخت خوب خود را در طول مدت آماده شدن غذای اصلی، به رخ شما بکشند.

اجرای موسیقی زنده، امکان رزرو صندلی، بار، اینترنت رایگان، غذاهایی رژیمی عاری از گلوتن، غذاهای مخصوص گیاهخواران و پارکینگ از جمله امکاناتی است که رستوران وگ در اختیار تمامی مشتریان خود قرار خواهد داد. همچنین میهمانان می‌توانند از میان برندهای مختلف سیگار، سیگار موردنظر خود را خریداری کرده و در فضای باز رستوران استعمال کنند.

رستوران وگ شهر استانبول با گنجایشی برابر با ۱۵۰ نفر در زمستان و ۲۴۰ نفر در تابستان (سه تراس، یک بار و دو رستوران) قادر است از تمامی میهمانان خود از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ عصر برای ناهار و از ساعت ۷ شب تا ۲ بعد از شب برای شام و نوشیدنی، پذیرایی کند.

آدرس Vişnezade, Akaretler Spor Cad. No:92 D:A BLOK, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
تلفن 04 44 227 212 90+
ساعت کار
وب سایت voguerestaurant.com

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

رستوران وگ استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی رستوران وگ استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم کباب لقمه ترکیه، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =