سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فروشگاه‌های مدیا مارکت استانبول

فروشگاه‌های مدیا مارکت استانبول

مسلما یکی از اولین نیازهای امروزه زندگی های فعلی ،محصولات الکترونیک و محصولات برقی است که متقاضیان اقامت در ترکیه و بخصوص شهر زیبای استانبول بایستی از وجود این مرکز مطلع ،تا بتوانند مانند سایر مردم اروپا از خدمات استاندارد آن استفاده نمایند.

فروشگاه مدیا مارکت استانبول  

مدیا مارکت (Media Market) مجموعه ی عظیمی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ در مونیخ شروع کرده و در حال حاضر در اکثر اتحادیه اروپا شعبه و نمایندگی دارد.

ابر برند آلمانی مدیا مارکت با داشتن ۶۳ شعبه در ترکیه و استانبول یکی از بزرگترین غول های خرده فروشی جهان است . این برند که در سال ۱۹۷۹ در مونیخ راه اندازی شده ، امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش لوازم برقی ، الکترونیکی ، دیجیتالی و چندین شاخه کاری دیگر در اروپا و آسیا شده است .

فروشگاه مدیا مارکت استانبول

مدیا مارکت با حضور در ۱۵ کشور و بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه و با داشتن ۶۵۰۰۰ هزار کارمند ، سهم بازار بزرگی را در بین رقبای خود به دست آورده است .

شعب استانبول مدیا مارکت را می توانید در اکثر مراکز خرید استانبول ببینید و در شو روم های متعدد آن ، ساعتها به گشت و گزار و خرید و تماشای جدیدترین تکنولوژی و محصولات و برند های برتر جهان شوید .

فروشگاه مدیا مارکت استانبول

اقلام ارائه شده در این مرکز شامل کامپیوتر و لپ تاب،تبلت و موبایل ،دوربین و لوازم برقی منزل مانند یخچال و فریزر،تلویزیون ،محصولات برقی آشپزخانه،و همچنین وسایل شخصی برقی و وسایل جانبی محصولات و دیوایزهای مختلف را در این فروشگاه ها می توانید پیدا کنید .

بدیهی است به علت یکپارچه بودن خدمات این نمایندگی ها در اتحادیه اروپا ،عرضه محصولات معمولا از استانداردهای جهانی در ارائه کیفیت و ثبات قیمت برخوردار است.

فروشگاه مدیا مارکت استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =