پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه

فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه

فروشگاه آنلاین ترندیول یکی از معتبرترین حراجی‌های پوشاک باکیفیت در خاورمیانه می‌باشد. کشور ترکیه به عنوان تولیدکننده عمده لباس و سایر محصولات نساجی در این منطقه شناخته می‌شود و با حراجی‌های فوق‌العاده خود توانسته است جایگاه نخست سایت‌های حراجی این کشور را کسب نماید. سایت ترندیول در این کشور به‌عنوان محبوب‌ترین و مشهورترین سایت اینترنتی خرید لباس شناخته می‌شود، خرید از ترندیول تنها به صورت اینترنتی از سایت و با استفاده از اپلیکیشن ممکن است زیرا این فروشگاه شعبه فیزیکی ندارد. با استانبول سرا همراه شوید تا با ترندیول بیشتر آشنا شوید.

ترندیول چیست؟

ترکیه با توسعه صنعت نساجی خود و تأسیس برندهای مرغوب جهانی موفق شده است تا به یکی از کشورهای مطرح جهان در زمینه پوشاک بدل شود. به گونه‌ای که در ایران و در صنعت پوشاک و مغازه‌ها، همه‌جا صحبت از جنس ترک اصل می‌شود. در این میان ترندیول یا trendyol یک فروشگاه آنلاین لباس ترکی است که بیش از 100 برند داخلی و خارجی در آن اجناس خود را به فروش می‌رسانند.

این فروشگاه اینترنتی رتبه نخست بیشترین خرید لباس در ترکیه را از آن خود کرده است. این سایت به عرضه اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین مشهور است و اغلب برندهای مطرح دنیا در این فروشگاه اینترنتی حضور دارند. دیفکتو، ال سی وایکیکی، کوتون، پوما، آدیداس، سیتیزن، زارا و منگو از جمله برندهایی هستند که بیشترین اجناس خود را در این سایت عرضه می‌کنند.

این فروشگاه صرفا یک فروشگاه آنلاین است و هیچگونه شعبه فیزیکی ندارد و تنها راه خرید از آن، خرید از سایت و یا اپلیکیشن است و صرفا در ترکیه می‌توان به آن دسترسی داشت. تنها چیزی که برای خرید از ترندیول لازم خواهید داشت مراجعه به سایت آن و یا نصب اپلیکیشن و ثبت‌نام و سپس دارا بودن یک کارت خرید بانکی در ترکیه است.

اگرچه که نام این سایت برای فروش لباس بر سر زبان‌ها افتاده است ولی باید بدانید که علاوه بر لباس، شما می‌توانید لوازم‌آرایشی، بهداشتی، لوازم الکترونیکی، وسایل ورزشی و… را نیز خریداری کنید. به عبارتی این سایت یکی از سایت‌های بزرگ و گسترده خرده‌فروشی در ترکیه است و فروش آن منحصر به لباس نیست.

فردی به نام Demet mutlu این سایت را در سال 2009 تأسیس کرد. گفته می‌شود که در سال 2018 علی‌بابا که به‌عنوان غول تجارت الکترونیک چینی در جهان شناخته می‌شود در این سایت سرمایه‌گذاری کرده است. جزئیات بیشتری در خصوص این سرمایه‌گذاری وجود ندارد ولی کارشناسان مربوطه این مبلغ را چیزی در حدود 750 میلیون دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

حالا این فروشگاه با بیش از 15 میلیون کاربر، 2000 فروشگاه و بیش از 100 میلیون محصول در حال راه‌اندازی برند ترندیول میلا که به عنوان برند اختصاصی ترندیول شناخته می‌شود نیز هست.

مزایا و معایب خرید از ترندیول 

مزایا: شما در ترندیول به یک شبکه گسترده و متنوع از همه چیز دسترسی خواهید داشت. در شاخه لباس این شبکه کامل‌تر از اغلب پاساژهای ترکیه است. شما می‌توانید بدون آنکه ذره‌ای از حتی تخت خواب خودتان دور شوید برای تمامی اعضای خانواده با هر جنسیت، هر سن و هر سلیقه‌ای خرید کنید. لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه با هر طرح و قیمتی در این سایت به‌سادگی با بهترین کیفیت در این سایت پیدا خواهند شد.

مزیت دیگر این سایت این است که شما می‌توانید بدون محدودیت خرید کنید. حتی امکان خرید تا صدها کیلو بار برای شما وجود دارد. بسیاری از فروشگاه‌ها و حتی سایت‌های ایرانی با خرید از این سایت اجناس خود را تهیه می‌کنند.

معایب: یکی از معایب خرید از این سایت و البته خرید از هر سایت اینترنتی فروش لباس این است که شما نمی‌توانید لباس را از نزدیک ببینید و پرو کنید. هرچند که عکس‌ها باکیفیت قابل قبولی برای بررسی همه جوانب لباس وجود دارد ولی امکان پرو لباس وجود نخواهد داشت.

البته از آن‌جایی که تعویض و حتی پس فرستادن لباس از ترندیول بسیار ساده است در این مسئله نیز جایی برای نگرانی وجود ندارد.

چگونگی خرید از ترندیول:
شما می‌توانید با مراجعه به سایت و همچنین نصب اپلیکیشن مخصوص سایت از ترندیول خرید کنید.

خرید از ترندیول

خرید از طریق سایت ترندیول:

در قدم نخست باید به سایت ترندیول مراجعه کنید. برای تماشای محصولات شما نیازی به ورود به‌حساب کاربری‌تان نخواهید داشت ولی اگر می‌خواهید با اکانت خودتان بگردید و امکان خرید همزمان را نیز از دست ندهید بر روی آدمک بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.

برای ایجاد حساب کاربری روی گزینه Üye Ol کلیک کنید و اکانت مخصوص به خودتان را بسازید.

شما برای ثبت‌نام به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت:

  • E-posta Adresi: نشانی ایمیل
  • Şifre: رمز عبور
  • Kadın Erkek: جنسیت
  • Üyelik koşullarını ve kişisel verilerimin korunmasını kabul ediyorum: تیک مخصوص به پذیرش قوانین. فراموش نکنید که این تیک باید حتما زده شود.

اگر مایل به دریافت ایمیل از سوی سایت و تماشای پیشنهادهای مخصوص به خود در ایمیلتان هستید گزینه Kampanyalardan haberdar olmak için elektronik ileti almak istiyorum را علامت بزنید.

پس‌ازاین شما ثبت نام شده‌اید و حالا اطلاعات بیشتری از شما درخواست می‌شود.

اطلاعات دیگری که باید وارد کنید به شرح زیر است:

  • Adınız: نام
  • Soyadınız: نام خانوادگی
  • Cep Telefonu: شماره تلفن
  • Doğum Tarihi: تاریخ تولد
  • Cinsiyet: جنسیت

پس از واردکردن این اطلاعات شما یکی از اعضای این سایت هستید و می‌توانید به‌سادگی از آن خرید کنید.

خرید از ترندیول
خرید از طریق اپلیکیشن ترندیول:
برای خرید از این اپلیکیشن می‌توانید نسخه آی او اس و اندروید آن را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب نرم‌افزار به‌سادگی برای خودتان حساب کاربری بسازید.

پس از این شما می‌توانید به‌تمامی اجناس قابل‌فروش این فروشگاه دسترسی داشته باشید و تنها با یک اشاره، آنچه که پسندید را خریداری کنید. فراموش نکنید که آدرس خودتان را با جزئیات کامل وارد کنید. به‌محض خرید و وارد کردن شماره کارت، مبلغ از حساب شما کسر خواهد شد و شماره پیگیری و رسید خرید برای شما پیامک خواهد شد و سایر مراحل خرید از ترندیول را می‌توانید از طریق این شماره رصد کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

2 نظر

  1. من ایران زندگی میکنم . میتونم مستقیم از سایت ترندیول خرید و برام ارسال بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =