پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فروشگاه هایی با محصولات ارگانیک در استانبول

فروشگاه هایی با محصولات ارگانیک در استانبول

قطعا یکی از مهم‌ترین ‌دغدغه‌های روزمره، خریدهای غذایی روزانه و سالم است. اینکه برای انجام این خریدها به کجاها باید مراجعه کرد که بهترین تجربه‌ی خرید غذایی را داشته باشیم، دغدغه‌‌ای جدا محسوب می‌شود. مردم استانبول در طی سال‌های اخیر و با بالا رفتن سطح آگاهی تمایل زیادی پیدا کرده‌اند تا از شیوه‌های غذایی سالم‌تری برای خوراک خود استفاده کنند. به طوری که حالا در هر محله‌ای مغازه‌هایی هستند که اقدام به فروش محصولات ارگانیک کرده‌اند. با این وجود مزارع برجسته تولید محصولات ارگانیک در گوشه و کنار شهر اقدام به تاسیس فروشگاه‌ها کرده‌اند، استانبول سرا در این مطلب سعی کرده به معرفی فروشگاه هایی که محصولات ارگانیک در استانبول عرضه می کنند بپردازد با ما همراه باشید.

فروشگاه Kırk Ambar 

تقریبا در هر محله این شهر فروشگاه‌های آکتار (فروشگاه عرضه‌کننده محصولات طبیعی) وجود دارد که ادویه‌جات، چای طبیعی و همچنین محصولات زیبایی را به فروش می‌رساند. در بین تمام فروشگاه‌های محصولات طبیعی کیرک امبر یکی از بهترین‌های شهر است که مجموعه‌ای از محصولات صد در صد طبیعی مثل چای، قهوه، ادویه، روغن و آجیل، و همچنین صابون، شامپو، خمیر دندان و محصولات تمیز کردن خانه را عرضه می‌کند.

فروشگاه Kırk Ambar استانبول

آدرس: Sinanpaşa, Köyiçi Cd. Kazan Sokak Gürun Pasajı 9/A, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: 48 65 258 212 90+

یکشنبه بازار ارگانیک اینه بولو استانبول

بازار ارگانیک فریکوی استانبول

فروشندگان بازار ارگانیک فریکوی (Feriköy Organic Market) هر شنبه جمع می‌شوند و به عرضه محصولات خود می‌پردازند. شما می‌توانید طیف وسیعی از از انواع محصولات روزانه‌ای که در منزل از آن‌ها استفاده می‌کنند همچون میوه‌های ارگانیک و سبزیجات، همچنین پنیر، نان، روغن زیتون، محصولات زیبایی، محصولات تمیز کردن خانه و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. حتما با خودتان کیسه‌ای تمیز همراه ببرید و از گزلمه (خمیر نازک نان که با مواد مختلف پر می‌شود) خریداری کنید و با خود ببرید.بازار ارگانیک فریکوی استانبول

آدرس: Cumhuriyet Mah., Gökkuşağı Sok., 34380 Şişli/İstanbul, Turkey

فروشگاه (Rani Peynir-Organik (Beşiktaş

در حقیقت رانی مزرعه‌ای در منطقه اورنسکی ماوگات آنتالیا است که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شده است. تخصص اصلی این مزرعه تولید شیر، پنیر، میوه ها و سبزیجات ارگانیک و سازگار با محیط زیست است. فروشگاه رانی چیفتلیقی در استانبول عرضه‌کننده پنیرهای مختلف ترکی است. از جمله این پنیرها می‌توان به پارمسان، گودا، ریکوتا، موتزارلا، چدار و ماسکارپونه اشاره کرد. در سمت دیگر فروشگاه یخچال فریزر دیگری با انواع محصولات مختلف قرار دارد که می‌توانید آن را بررسی کرده و اگر چیزی لازم داشتید تهیه کنید.
فروشگاه (Rani Peynir-Organik (Beşiktaş

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No:60, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: 00 01 259 212 90+

فروشگاه palivor çiftliği

پالیور چیفتلیقی یکی دیگر از مزارع ارگانیک با فعالیت‌های طبیعت دوستانه است که در استان Kırklareli و در نزدیکی مرز بلغارستان واقع شده است. این مزرعه محصولاتش را در فروشگاه و کافه استانبول به فروش می‌رساند. شما در این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات عالی و ضروری همچون محصولات گوشتی از چوریزو، رست بیف، گوشت دودی ترکی، تا پنیر ترکی، مربا، کره بادام زمینی، چای و سس را پیدا کنید. منوی صبحانه بسیار گسترده است پس اگر از عاشقانه صبحانه هستید توصیه می‌کنیم این کافه را از قلم نیندازید. فروشگاه شعبه ببک(Palivor Çiftliği) انواع متنوعی از محصولات غذایی را عرضه می‌کند، در حالی که شعبه نیشانتاشی (Palivor Çiftliği Nişantaşı Cafe & Şarküteri) محل خوبی برای نشستن و خوردن غذاهای درست شده با محصولات ارگانیک است.

فروشگاه palivor çiftliği استانبول

آدرس شعبه نیشانتاشی: Harbiye, Harbiye Mah. Maçka Cad. No: 35/A Reasürans Çarşısı Dükkan No. 55, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: 91 31 234 212 90+

آدرس شعبه ببک: Bebek, Manolya Sk. No 9, 34342 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: 53 81 231 212 90+

فروشگاه Balya Organik Health Food Store

بالیا از دو بخش مختلف کافه و فروشگاه تشکیل شده و تمرکز خودش را بر گسترش شیوه زندگی سالم گذاشته است. این نام شناخته شده در استانبول طیف وسیعی از محصولات ارگانیک گیاهی و گلوتن را عرضه می‌کند. قبل از خرید از سالادها، سوپ‌ها، ساندویچ‌ها و منوی ویژه‌های روزانه که همگی‌شان با همان محصولات عرضه شده در فروشگاه درست شده‌اند، امتحان کنید تا بهتر بتوانید برای خرید تصمیم بگیرید.
فروشگاه Balya Organik Health Food Store

آدرس: Firuzağa, Batarya Sk. No:16, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: 05 09 478 532 90+

فروشگاه Elta-Ada Organic Products

اگر در منطقه آسیایی هستید و به دنبال فروشگاه محصولات مواد طبیعی می‌گردید آلتا آدا ارگانیک جاییست که بای به آن بروید. این فروشگاه محصولاتش را از مزرعه‌ای ارگانیک در Gokseada تهیه می‌کند. این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات طبیعی همچون شیرهای خوشمزه، کره، ماست، پنیر، روغن زیتون و انواع گوشت را عرضه می‌کند. شما می‌توانید در بین محصولات طبیعی و تازه آن بگردید و احتیاجات اصلی‌تان را برطرف کنید. انتخاب آدا انتخابی عالی برای خرید محصولات خانگی ارگانیک وارداتی را از آلمان است.
فروشگاه Elta-Ada Organic Products

آدرس: Caferağa, 3/A & Moda Cad Caferağa Mah, Yeni Fikir Sk. No:34710, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: 76 23 336 216 90+

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =