فستیوال رنگ استانبول

فستیوال رنگ استانبول

فستیوال رنگ استانبول در پارک ساحلی مال تپه

یکی از تفریحات موجود در شهر استانبول، فستیوال رنگ استانبول یا همان فستیوال رنگ پاشی می‌باشد.

دومین فستیوال رنگ ۲۰۱۹ استانبول در 8 سپتامبر برابر با هفدهم شهریور ماه ۹۸(ساعت 12 الی 17) در پارک ساحلی مال تپه استانبول برگزار میشود.

پارک ساحلی مال تپه (Maltepe Park) یکی از پارک‌های بزرگ و ساحلی شهر استانبول است که در جوار دریا قرار دارد و از آن طرف در محله مال تپه که یک منطقه در قسمت جنوب شرقی استانبول و در قسمت آسیایی است واقع است. این پارک وسعت چند هکتاری دارد و علاوه بر این که یک پارک ساحلی بسیار زیبا است، مکانی برای برگزاری انواع جشنواره‌ها و رویدادهای ترکیه و البته بازارهای خیریه است.

از جمله امکانات این پارک می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، مرکز خرید، مرکز کرایه دوچرخه، اسکیت‌سواری و… اشاره کرد. همچنین، برخی از جاذبه‌های مشهور گردشگری استانبول مانند مسجد مال تپه و موزه خوشنویس استانبول در نزدیکی این پارک قرار دارند.

فستیوال رنگارنگ در اکثر نقاط دنیا همه ساله برگزار می‌شود و یکی از پرطرفدارترین فستیوال‌های موجود در جهان است. اما شاید علت محبوبیت این فستیوال به خاطر وجود رنگ‌های درهم و شاد باشد. زیرا تلفیق و ترکیب رنگ‌های نا مشابه با یکدیگر باعث ایجاد احساس شادی در اشخاص می‌شود و به همین ترتیب افراد شرکت کننده حس شادی خواهند گرفت.

اطلاعات بیشتر از فستیوال رنگ پارک مال تپه

نقشه و موقعیت جغرافیایی فستیوال رنگ استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =